۳۶۹۷۵۳
۵۰۴۹
۵۰۴۹
پ

جیم کری و کیانو ریوز در فیلم یک ایرانی

« دختری که شب تنها به خانه می رود » اولین ساخته آنا لیلی امیرپور بود. فیلمی در گونه وسترن-خون آشامی که در خیابان های تهران می گذشت و موفقیت های جهانی زیادی به دست آورد. حال فیلم جدید او با بازی جیم کری و کیانو ریوز در آستانه اکران است.

وب‌سایت مووی مگ: « دختری که شب تنها به خانه می رود » اولین ساخته آنا لیلی امیرپور بود. فیلمی در گونه وسترن-خون آشامی که در خیابان های تهران می گذشت و موفقیت های جهانی زیادی به دست آورد. حال فیلم جدید او با بازی جیم کری و کیانو ریوز در آستانه اکران است.

جیم کری و کیانو ریوز در فیلم یک ایرانی

آنا لیلی امیرپور متولد انگلستان است اما در همان کودکی همراه خانواده به امریکا مهاجرت کرده و از مدرسه تئاتر، فیلم و تلویزیون دانشگاه کالیفرنیا فارغ‌التحصیل شده است.

او پس از ساخت ۳ فیلم کوتاه و یک موزیک ویدئو نخستین فیلم بلند خود را با نام «دختری در شب تنها به خانه می رود» ساخت که از نظر تصویری به وسترن اسپاگتی های «سرجو لئونه» و در صحنه های وحشت انگیزش به سینمای سورئال «دیوید لینچ» شباهت داشت. این فیلم در صحنه بین المللی موفقیت های زیادی کسب کرد و از جمله نامزد دریافت شیر طلای جشنواره فیلم ونیز شد.

به مدد این موفقیت، دست امیرپور برای ساخت پروژه بعدی اش بازتر شد و توانست بازیگران تراز اولی چون جیم کری، کیانو ریوز و جیسون ماموآ را به پروژه جذب کند. فیلمی به نام «دار و دسته بد/The Bad Batch» که یک قصه پریانی و عاشقانه آدم خواری است که در تگزاس امریکا می گذرد. این فیلم نخستین حضور بین المللی خود را در جشنواره فیلم تورنتو تجربه خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج