۳۷۰۵۰۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سعید فرج‌پوری و سالار عقیلی در برج میلاد

«سعید فرج‌پوری»، آهنگساز و نوازنده برجسته کمانچه، به همراه «سالار عقیلی» قطعات تازه‌اش را در قالب تور کنسرت‌های شهریورماه در تهران و شهرستانها روی صحنه می‌برد. فرج‌پوری که طی چند سال اخیر اجرایی در تهران نداشته، چندی پیش تور «میخانه‌ خاموش

وب‌سایت موسیقی ما: «سعید فرج‌پوری»، آهنگساز و نوازنده برجسته کمانچه، به همراه «سالار عقیلی» قطعات تازه‌اش را در قالب تور کنسرت‌های شهریورماه در تهران و شهرستانها روی صحنه می‌برد. فرج‌پوری که طی چند سال اخیر اجرایی در تهران نداشته، چندی پیش تور «میخانه‌ خاموش» را در خارج از ایران برگزار کرد. او در این کنسرت از حضور نوازندگان جوان بهره برده است. فرج‌پوری پیش از این آلبوم «دریای بی‌پایان» را با همکاری گروه «دستان» و آهنگسازی خودش و صدای سالار عقیلی منتشر کرده بود که از جمله آثار موفق در موسیقی سنتی طی چند سال اخیر به شمار می‌رود.

در تور کنسرت‌های شهریور ماه امسال سعید فرج‌پوری و سالار عقیلی در بخش اول قطعاتی جدید به همراه تصانیف و آثاری در دستگاه همایون و آواز افشاری بر روی سروده‌های شاعرانی چون شهریار، سایه، مولانا و محمد علی بهمنی و در بخش دوم آثاری از قدما اجرا می‌شود.

فرج‌پوری قرار بود به همراه استاد شجریان در کنسرت اویل بهار امسال شرکت کند که به دلیل وضعیت جسمی استاد شجریان این کنسرت برگزار نشد.

در اجراهای پیش رو آهنگسازی و سرپرستی گروه را «سعید فرج‌پوری» برعهده دارد و نوازندگانی چون آزاد میرزا پور (تار)،‌ فردین لاهور پور (نی)،‌ حریر شریعت زاده (پیانو و دف)،‌ داود منادی (ویلن سل)، سهراب برهمندی (ویلن آلتو) ، منیکا لران (ویلن)، علیرضا دریایی (ویلن)، صابر سوری (عود)،‌ محمدرضا اسکندری (تار باس)، سحاب تربتی (تنبک) و روزبه زارعی (سازهای کوبه ای) خواهند نواخت. این تور کنسرت شهریور امسال توسط موسسه ققنوس در برج میلاد تهران و شهرستان‌ها برگزار خواهد شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج