adexo3
۳۷۱۱۰۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پاسخ کارگردان «زن شگفت انگیز» به انتقادها

بعد از اینکه نامه ای ناشناس که ظاهرا توسط یکی از کارمندان سابق کمپانی برادران وارنر نوشته شده روز جمعه منتشر شد، پتی جنکینز افکارش را با مخاطبان در میان گذاشت.

روزنامه بانی فیلم: بعد از اینکه نامه ای ناشناس که ظاهرا توسط یکی از کارمندان سابق کمپانی برادران وارنر نوشته شده روز جمعه منتشر شد، پتی جنکینز افکارش را با مخاطبان در میان گذاشت.

پاسخ کارگردان «زن شگفت انگیز» به انتقادها

به نقل از هالیوود ریپورتر، بعد از اینکه نامه ای از سوی فردی منتشر شد که ادعا می کرد کارمند سابق کمپانی برادران وارنر است و می گفت فیلم «زن شگفت انگیز» یک پروژه در هم ریخته دیگر از این کمپانی است، پتی جنکینز کارگردان فیلم واکنش نشان داد.

در نامه ای ناشناس خطاب به کوین شوجیهارا، مدیر عامل کمپانی برادران وارنر که روز جمعه منتشر شد، نویسنده به این می پردازد که (از نظر خودش) این استودیو اشتباه های بزرگی کرد که باعث شد در سال ۲۰۱۴ تعدادی از کارمندانش کنار گذاشته شوند. این نویسنده همچنین دل خوشی از زک اسنایدر کارگردان «لیگ عدالت» هم نداشت و او را مقصر این دانست که فیلم «بتمن مقابل سوپرمن» نقدهای دو رنگی دریافت کرد و ادعا کرد که اعمال او باعث شده بعضی ها کارشان را از دست بدهند.

در نامه به شوجیهارا آمده: «اصلا داری چه کار می کنی؟ به خدا آرزو می کنم مجبور بشوی در ماشینت زندگی کنی تا بتوانی فیلم شماره یک سال را بسازی. شاید «زن شگفت انگیز» نباید چنین پروژه به هم ریخته ای باشد. سعی نکن پشت تریلر خوبش پنهان بشوی. داخلی ها از همین حالا دارند تایید می کنند که این هم یک پروژه بد دیگر است. تقریبا فوق العاده است که چطور به همان تهیه کنندگانی جایزه می دهید که پشت سر هم دارند همان اشتباه های قبلی را تکرار می کنند.»

در مجموعه ای از پیغام های توییتری، جنکینز به پوشش رسانه ای این نامه پاسخ داد و نوشت: «واو، همین الان این خبر درباره اینکه برادران وارنر مشکل دارد را خواندم. جدی بود؟ به این می گویند چرت و پرت محض. ساختگی! حداقل از یک منبع نام ببر، هر کسی می خواهد باشد. اما نمی توانی چون کاملا اشتباه است. این حرف ها را باور نکنید مردم. کسی سعی دارد اطلاع رسانی غلط بکند.» او در ادامه گفت ادعای نویسنده نامه مبنی بر اینکه فیلم او به مشکل خورده «کاملا اشتباه» است و نوشت: «بگذارید به شما اطمینان بدهم… هیچ کسی که من می شناسم چیز بدی درباره فیلمی که ما داریم می سازیم نگفته است. این حقیقت است. گذر زمان و آشکار شدن حقیقت نشان می دهد که این نامه کاملا غلط است. اما خیلی مسخره است که چنین کسی می تواند پوشش خبری بگیرد.»

این نامه ناشناس یک هفته بعد از اکران «جوخه خودکشی» از راه می رسد که محبوب منتقدان نبود. «زن شگفت انگیز» هم که پروژه بعدی در خط تولید برادران وارنر است، با نگاه موشکافانه خیلی ها مواجه شده است. در این فیلم که روز دوم ژوئن ۲۰۱۷ اکران می شود، گل گدوت نقش شخصیت اول داستان، یعنی زن ابرقهرمان دنیای دی سی را بازی می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج