اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۱۲۴۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اعمال منع آمد و شد در میلواکی آمریکا

در حالی که مقامات میلواکی امیدوار بودند منع آمد و شد شب گذشته از تداوم ناآرامی‌ها که در پی تیراندازی پلیس به یک مرد سیاه پوست به وجود آمده بود، جلوگیری کند، تنش‌ها همچنان در این شهر ادامه دارد.

خبرگزاری ایسنا: در حالی که مقامات میلواکی امیدوار بودند منع آمد و شد شب گذشته از تداوم ناآرامی‌ها که در پی تیراندازی پلیس به یک مرد سیاه پوست به وجود آمده بود، جلوگیری کند، تنش‌ها همچنان در این شهر ادامه دارد.

اواخر عصر دوشنبه چندین افسر پلیس مسلح به تجهیزات ضد شورش، پارک شرمن، مرکز منطقه‌ای را که صحنه تیراندازی‌های اخیر و آشوب‌های متعاقب آن بود، محاصره کردند. در نزدیکی این منطقه حدود ۱۰۰ تن در یک فضای سبز تجمع برگزار کردند.

اسکات واکر، فرماندار ایالت ویسکانسین به شبکه فاکس نیوز گفت: شب گذشته اوضاع کمی آرام تر بود. اگر چه همچنان شورش‌هایی وجود دارد اما امیدواریم اوضاع امشب به لطف کشیشان و دیگر رهبران کلیسا در جامعه میلواکی کاملاً آرام شود.

عصر دوشنبه همزمان با غروب خورشید ترافیک در این منطقه پیش از اعمال منع آمد و شد که از ساعت ۲۲ به وقت محلی آغاز می‌شود، سبک بود. خودروهای پلیس در خیابان‌ها و کوچه‌ها متوقف شده بودند.

تام برت، شهردار میلواکی در کنفرانسی خبری گفت: منع آمد و شدی وجود دارد که امشب برای جوانان اجرا خواهد شد. در نتیجه بهتر است والدین، جوانان خود را از ساعت ۲۲ در خانه و یا در مکان دیگری خارج از خیابان‌ها نگه دارند.

برت بار دیگر از مقامات ایالتی خواست تا فیلم تیراندازی شنبه شب را منتشر کنند به این امید که معترضان خشمگین متقاعد شوند که اعمال زور مرگبار علیه "سیلویل اسمیت" ۲۳ ساله موجه بود.

پلیس می‌گوید: اسمیت عصر شنبه به خاطر رفتار مشکوکش متوقف شد و سپس پا به فرار گذاشت. او یک تفنگ دزدی حمل می‌کرد و پیش از کشته شدن از انداختن سلاحش امتناع کرد.

این رویداد منجرز به شورشی شد که در آن صدای تیراندازی به گوش می‌رسید، شش مغازه به آتش کشیده شد و ۱۷ تن بازداشت شدند. براساس گزارش پلیس پیش از بازگشت آرامش به این شهر در جریان شورش‌ها چهار افسر پلیس زخمی شدند و چند دستگاه از خودروهای پلیس آسیب دیدند.

مقامات اعلام کردند، یکشنبه شب هنگامی که پلیس ضد شورش با معترضانی مواجه شد که شیشه و آجر پرتاب می‌کردند، چهار افسر پلیس و یک تن دیگر به ضرب گلوله زخمی شدند.

در این جریان سه خودروی پلیس صدمه دید و ۴ تن بازداشت شدند.

فرماندار ایالت ویسکانسین گارد ملی را فعال کرد اما علی رغم خشونت‌ها از نیروهای گارد ملی درخواست مداخله نشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج