adexo3
۳۷۱۲۶۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آغاز به کار قرارگاه اربعین در پلیس فرودگاه

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از راه اندازی قرارگاه اربعین در فرودگاه‌های کشور به منظور خدمات رسانی بیشتر به مسافران هوایی سفر به عتبات خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از راه اندازی قرارگاه اربعین در فرودگاه‌های کشور به منظور خدمات رسانی بیشتر به مسافران هوایی سفر به عتبات خبر داد.

سردارحسن مهری در حاشیه نشست خبری امروز درباره برنامه پلیس فرودگاه برای سفرهای هوایی به عتبات در ایام اربعین اظهارکرد: برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان و زائران قرارگاه اربعین در فرودگاه‌های کشور راه‌اندازی شده است و بر اساس آن تعداد نیروها و شیفت خدمتی پرسنا بیشتر خواهد شد.

وی درباره افزایش ظرفیت فرودگاه‌ها در ایام اربعین گفت: تصمیم‌گیری در این خصوص بر عهده پلیس نیست اما آنچه که می‌توانم بگویم این است که بار انتظامی ما یعنی کنترل بار و مسافران و همچنین برخورد با جرایمی که ممکن است در فرودگاه‌ها رخ دهد افزایش می‌یابد.

مهری با بیان اینکه پلیس ظرفیت پذیرش مسافران را دارد، ادامه داد: ساعات حضور ماموران ما در شبانه روز و در رابطه با موضوع اربعین نیز افزایش می یابد و آموزش‌های لازم نیز در این خصوص به آنان ارائه خواهد شد.

وی از خانواده‌های رائران خواست که تا حد ممکن مراسم بدرقه و استقبال از اقوام خود را در محیطی خارج از فرودگاه برگزار کنند تا مشکلی از بابت اردحام جمعیت ایجاد نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج