adexo3
۳۷۱۴۷۶
۳۱ نظر
۵۰۱۷
۳۱ نظر
۵۰۱۷
پ

سلطانی وش خطاب به وزیر ورزش وجوانان:

پرداخت میلیاردی به ورزشکاران بی‌عدالتی است

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس در نامه‌ای به وزیر ورزش نوشت: همانگونه که دریافت چند ده‌میلیونی مسئولان عین تخلف و بی عدالتی‌ست، پرداخت دستمزدهای میلیاردی به ورزشکاران از بیت‌المال نمونه دیگری از این قبیل کارهاست.

خبرگزاری فارس: علی سلطانی‌وش دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس تهران در نامه‌ای به محمد گودرزی وزیر ورزش و جوانان نوشت: همانگونه که دریافت چند ده میلیونی مسئولان عین تخلف و بی عدالتی‌ست، پرداخت دستمزدهای میلیاردی نیز به ورزشکاران از بیت المال نمونه دیگری از این قبیل کارهاست.

در ابتدای این نامه ضمن تقدیم سلام و آرزوی موفقیت برای ورزشکاران غیور و توانمند ایران اسلامی در آوردگاه المپیک ریو، خطاب به گودرزی آمده است: مسئله‌ای را به عنوان یکی از اصلی ترین مطالبات جامعه دانشجویی خدمتتان طرح می‌کنم. همانطور که مستحضر هستید مسئله اخیر فیش‌های حقوقی که نمونه‌ای از بی عدالتی‌ها و تخلفات صورت گرفته در جمهوری اسلامی ایران است، با اعتراضات بی سابقه مردمی و مسئولان دلسوز نظام مواجه شد و برخورد با صاحبان این فیش‌های نجومی و متخلفین امر، یکی از مطالبات اصلی رهبری معظم و مردم انقلابی ایران در چند وقت اخیر بوده است.

در ادامه تاکید شد: در نظامی که داعیه اصلیش برقراری عدالت و پشتیبانی از مستضعفان و پابرهنگان می باشد، جای تاسف است که هر روز وضعیت معیشتی اکثریت زحمتکش و همیشه در صحنه جامعه ناگوارتر و وخیم تر گردد و دریافتی عده قلیلی بدون هیچ پشتوانه عقلی و منطقی از بیت المال روز به روز بیشتر و بیشتر. دود این امهال و اهمال و تخلفات گسترده مسئولان و متولیان امر، مثل همیشه در چشم جمهوری اسلامی می رود و خاری در گلوی مستضعفین و ملت می شود و آبی در آسیاب دشمنی که هر لحظه مترصد حمله ای ناگهانی به پایه های مشروعیت و مقبولیت نظام است.

سلطانی‌وش تاکید کرد: مع الوصف مطالبه اصلی ما دانشجویان انقلابی و سربازان بی‌ادعای این نظام این است همانطور که دریافت چند ده میلیونی یک مسئول دولتی وحکومتی درجمهوری اسلامی عین تخلف و بی‌عدالتی محض است و آن حقوق های نجومی به حکم ولی فقیه جامعه ، مصداق بارز وجوه دریافتی حرام می باشد، به همان اندازه پرداخت دستمزد های میلیاردی از بیت المال نیز برای ورزشکاران و مربیان تیم های دولتی و نیمه دولتی و حتی ملی نیز نمونه بدتر این تخلفات و بی‌عدالتی‌هاست.

در ادامه تصریح شد: چرا باید در جمهوری اسلامی که شعار اصلی چند سال اخیرش، اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فساد و ترویج عدالت بوده است کارگری زحمتکش با چند فرزند دانشجو و در آستانه ازدواج و اشتغال به ازای کار شبانه روزی خود حقوقی کمتر از یک میلیون دریافت کند و ورزشکاری جوان به ازای تمرین و مسابقه‌ای چند ساعته در برخی روزهای سال با تمام رفاهی و خدماتی بیش از صدبرابر او از بیت المالی که متعلق به همین مردم هست دریافتی داشته باشد؟ کافیست وزارت تحت نظر حضرتعالی یک نظر سنجی را در سراسر کشور انجام دهد تا برای خفتگانش آشکار شود که چند درصد این مردم که هر روز پنجه در پنجه مشکلات اقتصادی صبح را به شب می رسانند با این پرداختی ها موافق هستند؟ واضح و بدیهیست که اکثریت قاطع جامعه حاضر نیستند با این وضعیت ناعادلانه پرداختی ها حتی لیگ های ورزشی نیز برگزار شود اگر قرار است مظلومی فدای تخلفات گسترده مسئولین و دریافتی های میلیاردی ورزشکاران از بیت المال شود.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس در خاتمه این نامه اظهار داشت: ترویج ورزش در جامعه قطعا یکی از اصلی ترین رسالت های حاکمیت در نظامی اسلامیست اما این ترویج به چه قیمتی باید انجام شود؟ به قیمت عمیق ترین کردن شکاف‌های طبقاتی و گسترده کردن بی عدالتی و ظلم؟ این مطالبه به حق جامعه باید مد نظر مسئولین قرار گیرد و می‌دانیم که همین گونه نیز هست و شما هم معتقد هستید دریافتی های ورزشکاران از بیت‌المال باید در چارچوبی عادلانه قباشد ولو به قیمت قهر و اعتصاب چند بازیکن و تیم ورزشی که همه می دانیم همه این سال ها چه دست های پشت پرده ای مانع از تحقق این امر شده است تا منافع فردی و گروهی برخی ها پا برجا بماند. امید است در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل شاهد یک اقدام انقلابی دیگر از دولت محترم و وزارت تحت هدایت حضرتعالی باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      واقعا راست . من با مدرک لیسانس ماهی800 میگیرم سی سال600 میلیون می شود

    • بدون نام

      کاملا موافقم. بابد نظام پرداخت اصلاح گردد. هم تراز با سایر مشاغل و با توجه به سابقه،مدرک و تخصص و ...

    • ساسان

      نامه قشنگی بودولی کی میخونه؟! اینایه گوششون دریه گوششون دروازه فقط جیب خودشونواولادشون ایناکه به فکرمردم بیچاره نیستن........

    • بدون نام

      کیه...متوجه باشه...انگار از جیب خلیفه می بخشند...مالیات بدیم...مثل آدم های قراضه باید زندگی کنیم...عده ای هم دو تا پا زیر توپ میزنند ..حق و حقوق این مردم را غارت مبکنند...حرامشان...باد.

    • بدون نام

      درودبرشرفت

    • عزیز

      همین نامه به وزیر ورزش

    • عزیز

      آفرین جناب آقای سلطانی وش شیر مادرت حلالت باشه حرف مردم واقعا درد کشیده را زدی امیدوارم در سلامت باشی و مسولین از خواب بیدار شوند

    • رحمان

      حرف دل ما رو زده
      دمش گرم

    • بدون نام

      کشور های دیگه چند برابر اینو برای بالا رفتن پرچم کشورشان پرداخت کرده اند کاری نکنیدفرار بکنند به کشورهای دیگه. متاسفم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو کشورهای دیگه نظامات آموزش و پرورش و بهداشت و درمان و خدمات اجتماعی هم تعاریف دیگه ای داره که با نمونه وطنی زمین تا آسمان اختلاف داره لذا ما تنها زمانی میتونیم خودمون رو تو داستان دسنمزد ورزشکاران با سایرین مقایسه کنیم که در الباقی موارد هم به استانداردهای اونها رسیده باشیم

    • بدون نام

      خدا جای حق نشسته,به خاطر همین هاست که فوتبال ایران درجا میزنه,چون شرافت نداره

    • بدون نام

      روی سخن ایشان با فوتبالیستهایی است که پول های یا مفت میگیرند وحق هم.میگه

    • مهدی

      خدایش حرفاشو باید طلا گرفت،یه عده ورزشکار فرض مثال مثل فوتبال حقوق میلیاردی میگیرن و فقط هنر کنن تو ایران نتیجه بگیرن و تو آسیا حرفی برایه گفتن ندارن باید تو رفاه و آسایش باشن وخیلی از افراد جامعه صبح تاشب فقط کار کار آخرش هم هیچ هر روز وضعیته معیشتیشون بدتر میشه.

    • سعید رزمی

      سلام. بنده هم با این نظر کاملا موافقم که پرداختهای میلیاردی مصداق بارز بیعدالتی هست. چرا باید بازیکن فوتبال حقوق ماهیانه ۱۵۰ میلیون تومانی بگیرد؟ آیا فوتبال آنقدر مهم است که این پولها پرداخت شود؟ در حالی که خیلی ها پول بیمارستان ندارند.مثلا اگر در کشور فوتبال برگزار نشود چه میشود؟ اگر یکسال این پولها پرداخت نشود سال بعدش با حقوق ماهیانه ۱۰ میلیون هم التماس میکنن بازی میکنن.

    • رضا محمدیان

      واقعا با کدام عقل و منطق به بعضی گروههای ور شی بخصوص فوتبال چنین پولهایی میدهند مگر اینها شق القمر میکنن تحصیلکرده ها حتی در مقطع دکترا بیکارند اما تعدادی بیسواد یا کم سواد دستمزدهای میلیاردی بگیرند این عین بی عدالتی و ظلم است

    • بدون نام

      باید جلوی پولهای میلیاردی به فوتبالیستها هم گرفته شود چون تمام این پولها از جیب مردم پرداخت میشود

    • بدون نام

      آقای سلطانی وش شما از ورزش چه می دانید، اینگونه که مدافع بیت المال شده اید زمانی که مفسدان اقتصادی پول بیت المال را بردند و رفتند کجا بودید، جوانان این سرزمین زمانی که از کودکی ونوجوانی خود، از خانواده خود، از درس وآینده خود میگذرند با کمترین امکانات تمرین می کنند تا پرچم خوش رنگ ایران در سرتاسر جهان بر افراشته شود لیاقتشون خیلی بیشتر از اینهاست

    • محمد حسین

      بعد سالها یکی حرف حسابی زد آخر بچاپ بچاپ تا کی یک فوتبالیست با مدرک سیکل بالای میلیارد اندازه 50 دکتر بگیرد تازه بدهکار هم باشد یکی هم برای شام شب محتاج باشد این عین تبعیض و بی عدالتی بدان جهت است که غارت ها وحقوق های نجومی خودرا با پوشانی نمایند شهر هرت اینطور نیست

    • بدون نام

      واقعا حرف درستی میزنه

    • بدون نام

      آقا هشت سال جنگ بودم.مجروح شدم.موجی شدم.دوری ازخانواده راداشتم.مدالی نگرفتم.مستاجرم.یک حقوق بخورنمیر.حالا یک جوون شده مدال آوروخدای ایران.خداقبول میکنداین تبعیضات را.

    • احمد

      واقعا بی عدالتی هست که عده ای بیسواد و کم سواد که از همه چیز عقب مانده اند با فوتبال که اصلا به درد این مملکت نمیخورد بیت المال را حرام کنند و بدون تعصب و غیرت دنبال آرایش و مدل باشند و باعث شوند که فوتبال جایگاهی هم نداشته باشد اصلا لزومی ندارد که حقوقهای میلیاردی پرداخت شود و به اسم افتخار و بالا بردن پرچم که هیچوقت هم نتیجه نداده است سرمایه های مردم ازبین برود و صرف خوشگذرانی یه عده بیسواد و کم سواد گردد و تیم ایران هم از آخر اول شود واقعا مسخره است که اینها حقوقهای کلان بگیرند و افراد نخبه و کارمندان و تحصیلکرده ها حقوق ناچیز بگیرند.

    • صابر

      ما بدبخت بیچاره ها اگه نخواهیم پرچم خوش رنگ ایران باپرداخت میلیاردی به ورزشکارها بالا بره بای کیو ببینیم؟!پرچمی که بالابره ودربرابرش فقر وفحشا وخودکشی آدمهاش ازسربدبختی ودربدری بیدادکنه از ننگ بدتره! کدوم سربلندی وافتخار؟!به چه بهایی؟! بابا جمع کنین این بساط حقه بازی وکلاه برداری رو.بداد مردم بیچاره برسید.به جای سرمایه گذاری کلان روی ورزش برید اوضاع وخیم مردم روسر وسامون بدید.دنبال توپه دویدن که برای مردم نون وآب نمیشه شکم گرسنه هم دین وایمون نداره!!!

    • بدون نام

      اینهای که چنیین نامه های می نویسند پس ازچند سال که درسش تمام شد ومسئولیت قبل کرد .انموقع هم همین حرفها رامیزند.مطمئن باشید خیر همچین دنبال پول میره که هرچی بهش بدن میگه کمه.

    • گل رز

      وقتی ماه به ماه آقایان میلیاردی ...کسی نبود نامه بنویسه .حالا سر ورزش کارهای المپیک شد نامه نگاری .به نظر من پاداش ورزشکارها المپیک حقشونه بلکه کم هم هست .اونی که ماهیانه میلیاردی ... تو کجای دنیا پرچم ایران برافراشته ؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      احسنت...درود ب شرفت ...حرف دل خیلیها را زدی

    • بدون نام

      عالی بود.واقعا کدوم فوتبالیست ما لیاقت میلیاردی پول گرفتن و داره اگه پول میخواین برین کشورهای عربی اگه هم نه دوست دارین به عشق مردم تو ایران بازی کنین سطح اونچیزی که لیاقتتونه بگیرید به خدا پول یامفت حرام حرام .مسی و رونالدو حقشونه اونا برندن شما چی ....

    • بدون نام

      اين نظر كاملا غيركارشناسى وسياسى هست،كاملا معلومه كه وقتى ورزشى حرفه اى باشه مقدار گردش مالى در اون بالا ميره،شايد برخى از ورزشكاران(كه تعدادشان بسيار محدود است) پول بيشترى نسبت به خدماتشان بگيرند و لى اكثريت ورزشكاران نخبگان و قهرمانان كشور در رشته ى خود هستند،اينگونه نظرات در راستاى نگاه كمونيستى و ماركسيستى ميباشد و اصلا با منطق امروز قابل قبول نيست،ضمنا قرار نيست همه ى ورزشكاران ميلياردى درآمد داشته باشند،بجز فوتبال در هيچ رشته اى اين مقادير پول داده نميشود،در آخر اضافه ميكنم كه ورزشكاران مانند مديران نيستند كه درصورت عدم تامين مالى به كشور ديگرى نروند زيرا اينها نخبه هستند و ممكن است اين تفكرات به ورزش و درنهايت اعتبار،فرهنگ و وجهه ى كشور لطمه ى جبران ناپذيرى بزند،مگر ميشود ما قهرمانانمان را حمايت مالى نكنيم و انتظار داشته باشيم قهرمان و ورزشكار ملى حقوق مالى برابر با يك فرد عادى داشته باشد و يا كمى بالاتر باشد،خواهش ميكنم كمى تفكر كنيد و جامعه ى اسلامى را به افكار كمونيستى و پوپوليستى نكشانيد.
      التماس تفكر
      ياحق

    • محمد رضا بلاغی

      بابا شما دیگه چقدر ساده اید اینم یکی از خودشونه . هرازگاهی یکیو اینجوری میفرستن جلو یه سری حرفایی که تو دل مردم هست و کسی جرات گفتنشو نداره بگه . بعدشم یه سری مثل ماها تحسینش کنیم و به به و چهچه راه بندازیم . این حرفارو ول کن کو نتیجه . کوووو

    • یاران

      سلام علیکم، مگر ورزشکاران یه وزنه بردار،وکشتی گیر وغیره تا چند سالگی میتواند ورزش حرفه ای داشته باشند بعدش بره بیل بزند؟؟؟؟؟ کسیکه پرچم جمهوری اسلامی ایران درمیادین جهانی و المپیک بالا بردن، خودنمایی نکن، یا از وزیر ورزش خط گرفته ای

    • علی خسروی

      موافقم

    • بدون نام

      اینکه انقدر این ورزشکاران و بالاخص فوتبالیست ها متوقع شده اند و به سالی کمتر از یک میلیارد تومان رضایت نمیدهند به اشتباه خود ما مردم بازمیگردد.وقتی یکصد هزار ایرانی در یک روز کاری میان هفته از کار و زندگی خود میزنند و برای تماشای توپ بازی بیست و دو میلیاردر در سرما و گرما خود را به استادیوم میرسانند آیا میتوان انتظاری جز این داشت که فوتبالیست خود را سمبل ملت بداند و بدان غره شود و از همین رو طلب دستمزد و مزایای آنچنانی کند؟!؟یا وقتی که یک نظرسنجی پیامکی درخصوص بهترین گل هفته بیش از دو میلیون پاسخ دریافت میکند میتوان انتظار داشت که فوتبالیست ها خود را کانون توجه نپندارند؟!؟
      الحق والانصاف تاپ ترین فوتبالیست سختی هایی که کشیده در بدترین حالت همپای یک دانش آموخته رشته هایی مثل مکانیک و الکترونیک در مقطع لیسانس بوده پس چگونه است که آن درس خوانده باید با ماهی 1/5 میلیون سر کند و یک فوتبالیست با روزی 1/5 میلیون؟!!!!!!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج