adexo3
۳۷۱۵۹۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ضوابط استخدام در آموزش و پرورش اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص ضوابط استخدام در این وزارتخانه گفت: در کمترین حالت اینطور است که به ازای بازنشسته شدن هر سه نفر در آموزش و پرورش، یک نفر استخدام شود.

خبرگزاری فارس: سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگویی در پاسخ به این پرسش که «به ازای هر چند نفر بازنشسته در آموزش و پرورش استخدام جدید انجام می‌شود؟»، اظهار داشت: بر اساس مصوبه، در دستگاه‌های غیرحاکمیتی یک به سه است یعنی با خروج سه نفر، یک نفر وارد آموزش و پرورش می‌شود و اگر حاکمیتی باشد، به ازای هر یک نفر، یک نفر باید جذب شود.

وی افزود: به جهت اختلالی که در ساماندهی نیروی انسانی داریم و در جایی تراکم نیرو و در جایی با کمبود نیرو مواجه هستیم، در تلاش هستیم تا از این فرصت استفاده کنیم و نیرویی که بازنشسته و خارج می‌شود با اصلاح ساماندهی نیاز به ورودی جدید کاهش پیدا کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر این نکته که کمترین حالت اینطور است که به ازای بازنشسته شدن هر سه نفر در آموزش و پرورش، یک نفر استخدام شود، خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت بر اساس اعداد و ارقام اعتقاد دارد که در سالهای ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ که طرح مهر آفرین وجود داشت ظرفیت جذب آینده پیش خور شده است و یعنی آموزش و پرورش جلو جلو بیش از آنچه که ظرفیت داشته باشد را جذب کرده و سازمان مدیریت روی این موضوع یک اختلافی هم با ما دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج