۳۷۱۶۵۰
۲۱ نظر
۵۰۰۷
۲۱ نظر
۵۰۰۷
پ

یاسین رامین بازداشت شد

رسانه‌های اصولگرا نوشتند همسر «مهناز افشار»، هنرپیشه اصلاح‌طلب، بازداشت شد و رسانه‌های اصلاح‌طلب از دستگیری پسر «محمدعلی رامین»، معاون مطبوعاتی و تئوری‌پرداز نفی هولوكاست در دولت «احمدی‌نژاد» خبر دادند.

روزنامه شرق: رسانه‌های اصولگرا نوشتند همسر «مهناز افشار»، هنرپیشه اصلاح‌طلب، بازداشت شد و رسانه‌های اصلاح‌طلب از دستگیری پسر «محمدعلی رامین»، معاون مطبوعاتی و تئوری‌پرداز نفی هولوكاست در دولت «احمدی‌نژاد» خبر دادند.

«یاسین رامین» نتوانسته وثیقه چندده‌میلیاردی‌اش را تودیع كند و برای همین دیروز روانه زندان شد.

«جعفری‌دولت‌آبادی»، دادستان تهران، دیروز از صدور قرار وثیقه ٢٩میلیاردتومانی و بازداشت متهم شرکت رشد، وابسته به سازمان هلال‌احمر خبر داد و گفت پرونده مطروحه با اعلام شکایت سازمان هلال‌احمر در دادسرای کارکنان دولت تحت رسیدگی است. بازپرس برای متهم قرار وثیقه ٢٩ میلیاردتومانی صادر کرد که او به‌لحاظ عجز از تودیع وثیقه به زندان معرفی شده است.

تیرماه امسال در رسانه‌ها خبری منتشر شد مبنی‌بر اینكه یاسین رامین، اسپانسر باشگاه استقلال می‌شود؛ اما مهم‌تر از این خبر، شایعاتی بود كه از مدت‌ها قبل درباره كسب‌و‌كار آقازاده در ماجرای واردات دارو و همكاری با سازمان هلال‌احمر دوران احمدی‌نژاد (كه رئیس آن یكی از نزدیكان دولت بود) مطرح شده بود.

این شایعات با خبر ممنوع‌الخروجی یاسین رامین در هفته گذشته قوت بیشتری گرفت تا دیروز كه رسما خبر بازداشتش رسانه‌ای شد. محمدعلی رامین، پدر یاسین، به همین بهانه هفته گذشته با خبرگزاری فارس گفت‌وگو كرد و از پسر و عروسش به‌نوعی اعلام برائت كرد.

درحالی‌كه گفته می‌شود ورود یاسین به ماجرای واردات دارو و حواشی آن در دولت احمدی‌نژاد به‌واسطه استفاده از رانت و رابطه پدر بوده، اما رامین به فارس گفت: «ایشان حدود ١٨ سال است که مستقلا در تأمین معیشت و هزینه تحصیلات خودش تلاش کرده و می‌کند و بنده سال‌هاست که در امور شخصی و شغلی ایشان چندان ورودی ندارم و امور زندگی خانوادگی‌شان را حریم خصوصی خودشان می‌دانم».

این در حالی است كه شش سال قبل او دفاع سختی از فرزند و فعالیت‌های اقتصادی‌اش كرده بود تا جایی ‌كه حتی انتشار عكس مشتركشان در حاشیه نمایشگاه هفدهم مطبوعات هم واكنش عجیب و شدید رامین را به‌دنبال داشت. او با بیان اینكه «پسر من فعالیت‌های ارزشمندی برای نظام داشته است»، شاكی شده بود كه «ولی شما با این كار، او را سوزاندید و به رژیم صهیونیستی سرنخ دادید و‌ شما با این كارتان به نظام ضربه زدید». رامین مدعی بود كه فرزندش به دلیل فعالیت‌ در زمینه تأمین برخی كالاهای پزشكی تحریم شده و برای همین‌ بسیار مورد توجه رسانه‌ها و كارتل‌های صهیونیستی است.

«رامین» در گفت‌وگوی هفته قبل خود با فارس، ماجرای ممنوع‌الخروجی پسرش را یك «اختلاف مالی» دانسته و گفته: «یا باید طرفین اختلاف، مسئله را خودشان حل کنند یا باید هر طرف اسناد خودش را به دادگاه صالح اسلامی عرضه کند تا به این قضیه رسیدگی شود». هفته گذشته باشگاه خبرنگاران نوشت كه یاسین رامین، همسر مهناز افشار، ممنوع‌الخروج شد.

سید‌امیر محسن‌ضیایی، رئیس جمعیت هلال‌احمر، در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری جمعیت هلال‌احمر و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه دادستانی تهران به‌طور ویژه در حال بررسی پرونده متهم شرکت رشد هلال‌احمر است که هم‌اکنون منحل شده، گفته بود: «این متهم تا اطلاع ثانوی ممنوع‌الخروج است و ما منتظر اعلام نتیجه این دادگاه هستیم». اردیبهشت‌ماه هم ضیایی، درباره آخرین وضعیت پرونده شرکت دارویی رشد و تخلف یک آقازاده، گفته بود: «شرکت رشد از نظر جمعیت هلال‌احمر فعالیتی ندارد و خیلی وقت است که فعالیتش متوقف شده است.

موضوع شرکت رشد دارای دو بخش است که برای بخش اول آن اقدام قضائی صورت گرفته، اما برای بخش دیگر فعلا اقدامی صورت نگرفته است؛ چرا‌که از نظر قوانین آلمان این شرکت متعلق به هلال‌احمر نیست؛ بلکه به نام این آقازاده ثبت شده است. شاید این فرد به تعهدات خود عمل کند و ما نیز دیگر موضوع را پیگیری نکنیم؛ چرا‌که اکنون به پای میز مذاکره با رئیس سازمان تدارکات پزشکی نشسته و صحبت‌های خوبی نیز میان آنها انجام شده است».

ضیایی در مورد علت اختلاف هلال‌احمر با «ی.ر» گفته بود: «درواقع جمعیت هلال‌احمر تعدادی تجهیزات پزشکی از یک شرکت خارجی به مبلغ دو میلیون یورو خریداری کرده بود که این مبلغ را به شرکت رشد داد تا به‌عنوان واسطه به شرکت فروشنده تحویل دهد، اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد». او با بیان اینکه ما اکنون بدهکار آن شرکت خارجی هستیم، گفته بود: «این بدهی هنوز تسویه نشده و در تبادلات مالی وجود دارد و از آنجایی که ما فعالیت‌های زیادی به صورت مشترک با این شرکت انجام می‌دهیم، هنوز این شرکت شکایتی از ما نکرده است، اما ما باید این مبلغ را به آنها پرداخت کنیم».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      درود به دادستان تهران که با پیگیری های مستمر صورت کریه این خائنین به اموال بیت المال را به مردم شناسانده است امید است دیگر خائنین را نیز به مردم معرفی و درخواست اشد مجازات را برای آنها خواستار شوند

    • بدون نام

      خب بیمارانی که در این بین و به خاطر رانت ایشان دچار ضرر های جسمی شدند چه می شوند؟
      ایا دلواپسان در این مورد مانند واردات خونهای الوده از فرانسه در دوره خاتمی نگران می شوند و تیترهای درشت میزنند یا اینکه چون برای دولت قبل بود فقط سکوت می کنند

    • مریم

      این اقا جرمش رو وقتی مرتکب شده که هنوز ازدواج نکرده بود وزیرسایه پدر اصولگراشون بودن

    • بدون نام

      یاد سریال قهوه تلخ افتادم .....
      کیه
      کیه
      کیییییییییییهههههههههههههههه

    • سید محمد کریمی

      با سلام منم موافق با اشد مجازات هستم چون حوزه سلامت و دارو چیزی نیست که بشه در موردش چشم پوشی کرد و اعتماد مردم به کل نسبت به نظام پزشکی و امنیت سلامتیشون خدشه دار میشه و باعث تشویش اذهان عمودارخواهد شد

    • بدون نام

      امیدوادم روزی برسه که مفسدان فی الارض در زمین نباشند. و همه در آسایش و آرامش زندگی کنن.

    • مریم ب

      ای بابا مهناز افشار که میگفت اسم شوهرش یاسر رامینه، یاسین رامین کوچکتر از یاسره!

    • بدون نام

      به جای جناح بازی به فکر بیکاری جوانان باشید. مسئولین

    • جوان بدبخت بیکار

      کلن این دو گروه اصولگرا و اصلاح طلب دنبال واقعیت و حق مردم نیستن حرفاشون مثل دوتا هوو هستن کلن خاله زنکی رفتار میکنن* تا حالا شده یکی از خودش ایراد بگیره و واقعیت و قبول کنه اون میگه کار اونا بود اون یکی میگه نه کار اونا بود*** کلن با این وضع حزب گرایی و کارای خاله زنکی من امیدی به پیشرفت اقتصاد و رفع بیکاری و بدبختی مردم نمیبینم** در این وضع فقط اختلاص و دزدی و دروغ جامعه رو خفه کرده*** این وسط مردم بدبخت هروز بدبخت تر میشن

    • فرى

      خانم افشار با پولاى باد آورده شوهرش داره حال ميكنه ما هم از سر بيكارى كامنت ميذاريم

    • بدون نام

      کاش اصل کاری رو بگیرید

    • ليلا

      خيلي با حالن
      به قول معروف هم از توبره مي خورن هم از آخور
      استفاده هاي مالي شون با دولت احمدي نژاد بعد ميرن پيش رييس دولت اصلاحات عقد مي كنن
      كسي شك نكنه از هردو طرف مي خورن
      بچه سياست يعني اين

    • بدون نام

      بفرما.اینم دسته گلی تو دوره احمدی نژاد اونوقت اقا با چه رویی پاشده رفته قزوین کی جوابگوهه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      اخیییی

    • بدون نام

      بازم تاثیری به حال مردم نمیشه !!!
      فشاری که رو مردم هست برداشته نمیشه!!!
      کلا ته کیسه سوراخه

    • بدون نام

      بعد ما تو اون دوره برا مامان خدابیامرزم که سرطان داشتن دربه در دارو بودیم واگذارشون کردم به خدا

    • بدون نام

      به نظره شخصه من
      چون برای منافع خودشون
      با سلامته مردم بازی شده

      حکمش باید اعدام باشه
      تا درس عبرتی باشه برای سایرین....

    • ناشناس

      کسی با این اقازاده ها نمیتونه در بیوفته چون پای خیلی کسا در میونه

    • leila

      عجیبه که این خانم ( مهناز افشار)از ازدواج خودش با ........ صحبتی نکرده و نگفته که وقتی باهم زندگی میکردند همه هزینه های قرو فر ایشون رو برای معروف شدن پرداخت. و این خانم نمک نشناس بعداز معروف شدن به همه اعلام کرد که مجرده و
      و انقدربرای شهرت .......
      اگر آدم بود همسرش رو که دوستش داشت سکوی پرتاب نمیکرد و وقتی در راه شهرت افتاد برای کسب شهرت متاهل بودن رو مانع نمیدانست.
      حداقل میتونست صادقانه بگوید که ازدواج کرده و جدا شده. نه اینکه بالاخره تورش رو به پسرمعاون رثیس جمهور قبلی بند کنه.

    • اااااا

      واسه مهریه ی افشارملک ۳۰میلیاردی داشت بندازه پشت بندش حالانداره بخوادآزادشه!!!!!!!

    • Dani

      خنده داره استقلال مالی داشتم و زیر سایه پدر کار نکردم ماهم عرعر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج