adexo3
۳۷۱۷۵۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

با هوندا سیویک هاچ‌بک ۲۰۱۷ آشنا شوید

این خودرو با طراحی خارجی زیبا و زاویه‌دار، اتاق کاربردی و یک سیستم تعلیق کاملا مستقل برای رقابت با فولکس واگن گلف آمده است.

مجله دیجی کالا - زهرا غلامی: هوندا سیویک (Honda Civic) از سال ۱۹۷۲ به جاده‌ها آمده. اما هر چیزی باید متناسب با زمانه‌اش تطبیق یابد. در سال ۲۰۱۱، نهمین نسل این خودرو به خاطر اتاق نه چندان زیبایش و تجربه رانندگی متوسط به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. هوندا خیلی زود به فکر ارتقای این خودرو افتاد و می‌خواست مطمئن شود که نسل دهم به سرنوشت مشابهی دچار نمی‌شود. در نتیجه هوندا سیویک هاچ‌بک جدید وارد میدان می‌شود. این خودرو با طراحی خارجی زیبا و زاویه‌دار، اتاق کاربردی و یک سیستم تعلیق کاملا مستقل برای رقابت با فولکس واگن گلف آمده است.
با هوندا سیویک هاچ‌بک 2017 آشنا شوید

با اینکه، این خودرو در سری سیویک کاربردی‌ترین آنهاست، اما هوندا سخت تلاش کرده تا این هاچ‌بک جدید هم همان جذابیت‌های بصری برادرش، هوندا سیویک کوپه را داشته باشد. این یعنی هوندا سیویک جدید در قسمت عقب دو لوله اگزوز دارد، شیشه عقب آن شیب زیادی دارد و در سپر جلوی خودرو هم فلاپ‌هایی برای آیرودینامیک بهتر مشاهده می‌شود. این مدل تفاوت زیادی با ظاهر نسل قبلی دارد، اما از بعضی از زوایا مثل فولکس واگن گلف یا فورد فوکوس منسجم نیست.
با هوندا سیویک هاچ‌بک 2017 آشنا شوید

نیروی این خودرو را یک موتور توربوشارژ ۱٫۵ لیتری و ۴ سیلندری تامین می‌کند. موتور این خودرو با دو قدرت متفاوت ارایه می‌شود. یکی ۱۷۴ اسب بخار توان خروجی و ۲۲۰ نیوتون بر متر گشتاور نیرو دارد. مدل‌های اسپورت و اسپورت تورینگ هم ۶ اسب بخار بیشتر دارند.

هوندا سیویک هاچ‌بک جدید با مجموعه‌ی کاملی از امکانات ایمنی عرضه خواهد شد که شامل هشدار برخورد، دستیاری در حفظ لاین و سیستم ترمز خودکار اورژانسی می‌شود.

هنوز هیچ سخنی از قیمت سیویک هاچ‌بک به میان نرفته، اما احتمالا نزدیک به قیمت کوپه خواهد بود که قیمت پایه‌ی آن ۱۹۰۵۰ دلار است. این خودرو هنگام پاییز وارد آمریکای شمالی می‌شود.
با هوندا سیویک هاچ‌بک 2017 آشنا شوید
با هوندا سیویک هاچ‌بک 2017 آشنا شوید
با هوندا سیویک هاچ‌بک 2017 آشنا شوید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قشنگهه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج