adexo3
۳۷۱۷۹۹
۹ نظر
۵۰۱۲
۹ نظر
۵۰۱۲
پ

تولید خودروهای قدیمی را متوقف کنید

در حالیکه خودروسازان به تولید خودروهای قدیمی ادامه می‌دهند، وزیر صنعت، معدن و تجارت از ایران خودرو و سایپا خواست برنامه خود برای از رده خارج کردن خودروهای قدیمی و بعضا بی‌کیفیت را ارائه کنند.

خبرگزاری ایسنا: در حالیکه خودروسازان به تولید خودروهای قدیمی ادامه می‌دهند، وزیر صنعت، معدن و تجارت از ایران خودرو و سایپا خواست برنامه خود برای از رده خارج کردن خودروهای قدیمی و بعضا بی‌کیفیت را ارائه کنند.

یکی از دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان ایرانی از کیفیت خودروهای داخلی، قدیمی و تکراری بودن این خودروها است.

برخی خودروهای در حال تولید در دو شرکت ایران خودرو و سایپا عمری بیش از دو دهه دارند که در این زمینه می‌توان به دو خودروی پژو ۴۰۵ در ایران خودرو و پراید در سایپا اشاره کرد.

همین قدیمی بودن تکنولوژی و خطوط تولید این خودروها باعث شده کیفیت این خودروها نیز پایین باشد؛ به‌گونه‌ای که برخی گزارشها حاکی از آن است که بیشترین نارضایتی مصرف‌کنندگان از کیفیت خودروهای داخلی مربوط به دو خودروی ۴۰۵ و پراید است.

قدیمی و از رده خارج بودن برخی خودروهای در حال تولید در دو خودروساز بزرگ داخلی علاوه بر نارضایتی مصرف‌کنندگان انتقاد وزیر صنعت، معدن و تجارت را به عنوان مسوول ارشد دولتی سیاست‌گذار صنعت خودرو به دنبال داشته است.

در این رابطه محمدرضا نعمت‌زاده در جلسه چندی پیش شورای سیاست‌گذاری خودرو از این دو شرکت خواست برنامه زمان‌بندی خود را برای از رده خارج کردن خودروهای قدیمی در حال تولید ارائه کنند.

وی در این جلسه از ایران خودرو و سایپا خواست در سریع‌ترین زمان ممکن خودروهای جدید با کیفیت بالا را جایگزین خودروهای قدیمی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شهرها پراز پراید پژو سمند..هیچ تنوعی نیست

    • علی

      معلوم نیست اقای وزیر طرف که هست .یک روزاز مردم ،یک روزاز دولت،یکروز هم ازخودروسازان حمایت میکند.

    • ناشناس

      نه این چه کاریه مردم که میخرن بفروشید
      نشد اقساط رو بزارید روش اونوقت میخرن
      بازم نشد راهش رو خودتون استادین

    • بدون نام

      سیاستهاشون بدرد خودشون میخوره.
      هروقت تولید یک مدلو متوقف کردن بجاش یک مدل گرونتر جایگزین کردن.
      مردم رو مجبور به خرید گرونتر میکنن

    • ایرانی

      چی بنویسیم مگر حق نظر یا حق انتخاب داریم ماشین داخلی 4برابر تمام شده به خلق الله میندازن ما که پرشه یا وووووووووو نخاستیم همین پراید حلبی ناامن زهر مارش کردن بابا از خدا بترسید

    • مسعود

      مردم دیگه از این ماشینای ۴۰۵ وپرایدو سمند دیگه خسته شده ان باید چند مدل جدید با قیمت مناسب ساخته بشه قیمتیکه مردم بتونن استفاده کنن۰

    • علی

      مردم سالهاست از خودروسازها ناراضی هستن ولی نعمت زاده انگار تازه از خواب بیدار شده و از هیچ چیز اطلاع ندارد.او درسال ۸۴گفته بود در انگلیس وقتی که شکر دو درصد گرون شد مردم شکر را تحریم کردن و نخریدن حتی قهوه را بدون شکر میل کردند ولی همین نعمت زاده درسال ۹۴حرفش را کاملا پس گرفت و در مورد گرانی خودرو اعلام کرد که چه کسی گفته مردم اگر خودرو نخرن ارزان خواهد شد و هرگز با نخریدن خودرو ارزان نخواهد شد!مشاهده میشود که ایشان بارها با حمایت کورکورانه و جانبدارانه از خودروسازها و توجه نکردن به حقوق مصرف کننده باعث ایجاد رانت و دلالی گسترده در بازار خودرو گردید و با حمایت ایشان قیمت زباله های ایرانخودرو و سایپا سه برابر شد.همه میدانند که کیفیت در خودروهای ایرانی وجود ندارد ولی قیمت آنها با خودروهای پیشرفته و باکیفیت خارجی برابری میکند حتما نعمت زاده نقشه دیگری برای مردم کشیده که همان پراید یا پژو را با تغییرات جزیی به چندبرابر قیمت به مردم قالب کند و از زباله سازها حمایت قاطع و بی چون و چرا کند.اگه این ماشینهای مونتاژی امنیت و کیفیت لازم را داشتند نعمت زاده هم حتما یکی از اونها را سوار میشد ولی این دو شرکت ظالم با پراید و پژوی بی کیفیت و گران جان بسیاری از هموطنان عزیز را در جاده ها میگیرند ولی هیچکس پیگیر نیست اگر پژو یا پراید ماشین حساب میشوند خوب چرا به کشورهای اروپایی صادر نمیشوند و فقط در داخل بصورت اجباری و زوری به مردم فروخته میشوند.؟!

    • بدون نام

      آقای وزیر ازخودروسازان خواستند،اما خودروسازان به خواسته ی ایشان محل نگزاشتند،این تیتر خبر بعدیتون باید باشه

    • بدون نام

      واقعا اشغال ماشین ایران واقع وای ازدست این خودرو سازان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج