۳۷۱۸۰۵
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

«نه» بزرگ چاوشی به مهرجویی و حسرت بزرگ هواداران

«سنتوری ۲»، «بی پولی ۲» نشود؟!

داریوش مهرجویی اخیراً اعلام کرده لیلا حاتمی در فیلم «سنتوری ۲» بازی خواهد کرد. با این حساب او قصد دارد خلاء گلشیفته فراهانی را با حضور یک ستاره پر کند. این در حالی است که محسن چاوشی نیز همکاری خود با نسخه دوم فیلم پر حاشیه مهرجویی را رد کرده است.

روزنامه بانی فیلم: داریوش مهرجویی اخیراً اعلام کرده لیلا حاتمی در فیلم «سنتوری ۲» بازی خواهد کرد. با این حساب او قصد دارد خلاء گلشیفته فراهانی را با حضور یک ستاره پر کند. این در حالی است که محسن چاوشی نیز همکاری خود با نسخه دوم فیلم پر حاشیه مهرجویی را رد کرده است.

«سنتوری ۲»، «بی پولی ۲» نشود؟!

مهرجویی که «سنتوری، مرد پاییزی» را به عنوان جدیدترین پروژه سینمایی خود معرفی کرده، خبر داده که لیلا حاتمی و بهرام رادان گزینه های جدی او برای حضور در این فیلم هستند. گزینه هـایی کــه همکـاری بـه یـاد ماندنی شان در ساخته تحسین شده حمید نعمت ا…، «بی پولی»، خیلی ها را نگران کرده که فیلم مهرجویی شبیه آن از آب در نیاید. ضمن اینکه کنار هم قرار گرفتن دوباره این دو بازیگر در ادامه «سنتوری»، احتمال مقایسه فیلم های مهرجویی و نعمت ا… را نیز ناخواسته فراهم می آورد. به ویژه وقتی بدانیم لیلا حاتمی پس از چهار سال همکاری با مهرجویی (لیلا، میکس، آسمان محبوب و نارنجی پوش)، دور از ذهن نیست اگر پیشنهاد بازی در «سنتوری مرد پاییزی» را بپذیرد. حتی اگر خود را در معرض مقایسه با بازی گلشیفته فراهانی در «سنتوری» قرار دهد.

البته نباید فراموش کرد مهرجویی تابستان پارسال هم از جایگزینی حامد بهداد با جای رادان در دنباله «سنتوری» خبر داده بود و اینکه نام کاراکتر از علی به حمید تغییر خواهد کرد. هر چند در آن مقطع رادان عازم سفر خارج از کشور بود، ولی این بار چنین مشغله ای ندارد. این در حالی است که محسن چاوشی هم با انتشار پستی قاطع و صریح در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، همکاری با مهرجویی را تکذیب کرده و یک «نه» بزرگ به او گفته است. ولی واقعاً «سنتوری» بدون صدای چاوشی هیچ معنای برای هواداران سینمایی مهرجویی و طرفداران سلطان پاپ ندارد و احتمالاً تبدیل به فیلم دیگری خواهد شد. جالب آنکه مهرجویی در صحبت های اخیرش گفته همکارانش موافقت نهایی را از چاوشی برای همکاری گرفته اند! مهرجویی شاید یادش رفته که سال گذشته بر سر دستمزد چاوشی با او دچار اختلاف شده و اعلام کرده بود از دستش رنجیده است و این خواننده محبوب جایی در «سنتوری مرد پاییزی» نخواهد داشت! مهرجویی پارسال گفته بود چاوشی دستمزد ۵۰۰ میلیونی می خواهد و این مسئله را به بهرام رادان هم گفته است.نکته ای که عامل اصلی اختلاف شد.

غیبت چاوشی در «سنتوری ۲» اگر قطعی شود، بی تردید فیلم وزنه مهمی را از دست خواهد داد. گرچه علاقه مندان به سینمای مهرجویی ثابت کرده اند همیشه مورد دلخواه خود را از فیلم های او بیرون می کشند و به آن عشق می ورزند؛ حتی اگر آن فیلمی مثل «چه خوبه که برگشتی» باشد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج