۳۷۱۹۵۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

جمع‌ آوری مانتوهای مغایر با شئونات اسلامی

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تولید و عرضه برخی مانتو ها که با شئونات اسلامی هم خوانی ندارد، گفت: اصناف باید مانع تولید و عرضه مانتوهایی باشد که در شأن اسلام نیست.

عصر ایران: علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، با تأکید بر تبیین مسئله حجاب در جامعه، اظهار کرد: مسافرانی که به عنوان زائر به مشهد مقدس وارد می‌شوند همه نسبت به امام رضا (ع) دلدادگی دارند.

صبح توس نوشت؛ وی با بیان اینکه برخی افراد متوجه اهمیت مسئله حجاب نیستند، خاطر نشان کرد: مسئولان همه موظف هستند که توجه عموم مردم را به مسئله حجاب معطوف کرده و آنها را نسبت به اهمیت عفاف متوجه سازند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به جلب توجه عموم مردم بر مسئله حجاب، تصریح کرد: برای گسترش این امر می توانیم تابلوهای تبلیغاتی اطراف حرم را به ترویج عفاف و حجاب اختصاص دهیم همچنین در هتل ها، پاساژها و خیابان های منتهی به حرم تابلوهایی با جملات مناسب و تکان دهنده در مورد حجاب نصب شود.

وی با اشاره به فعالیت نیروی انتظامی در امر به معروف و نهی از منکر در زمینه حجاب، بیان کرد: خادمان آستان مطهر رضوی در مسئله حجاب تاثیرگذاری بیشتری نسبت به نیروهای ناجا دارند از این رو بهتر است خدام حرم مطهر عرصه فعالیتشان را در مسئله عفاف در خیابان های اطراف حرم بیشتر کنند.

رشیدیان با بیان اینکه آمران به معروف می توانند به تعدادی از دختران چادر هدیه دهند، اضافه کرد: این هدیه نه تنها یادگاری باقی می ماند بلکه حتی باعث ایجاد علاقه به مسئله حجاب می شود و قطعا تاثیرگذاری بسیاری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اغلب بانوان در اطراف حرم محجبه هستند و در این میان یک ناهنجاری خود را بیشتر نشان می دهد، ادامه داد: برخی معاندان برای هنجار شکنی به صورت بی حجاب وارد اجتماع می شوند که با این افراد ضابطین قضایی باید برخورد کنند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تولید و عرضه برخی مانتو ها که با شئونات اسلامی هم خوانی ندارد، ابراز کرد: اصناف باید مانع تولید و عرضه مانتوهایی باشد که در شأن اسلام نیست.

وی اضافه کرد: جوانان همواره در پوشاک و البسه به دنبال تنوع هستند با این وجود اصناف باید با نظارت به گونه ای عمل کند که تولیدی ها البسه و پوشاکی را تولید کنند که در چهارچوب ارزش ها و مبانی دین مبین اسلام باشد.

رشیدیان افزود: بیشترین حجم کالای قاچاق در شهر مشهد، البسه است که در بازار سوغات این شهر عرضه می شود از این رو مبارزه با فساد و قاچاق کالا باید برای صنوف و مردم تعریف و تبیین شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هفت رنگ

      واقعا این مانتو های کوتاه که نماد فرهنگ غرب هستند باید سریع جمع اوری بشن ما باید برای جوانان فرهنگ سازی کنیم چون دشمن از ناحیه فرهنگ وارد میشود و کشوری که با خون هزاران شهید به ثمر نشست نباید بی حجاب باشد..خداوند در سوره احزاب میفرمایند ای پیامبر به زنان مومن بگو خود را از نامحرم بپوشانند..چون بی حجاب از اقوام شیطانند..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج