adexo3
۳۷۲۵۳۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

هشدار نظامی آمریکا به روسیه

واشنگتن به مسکو هشدار داد پرواز نزدیک جنگنده های روسی را متوقف کند.

خبرگزاری ایرنا: واشنگتن به مسکو هشدار داد پرواز نزدیک جنگنده های روسی را متوقف کند.

همزمان با تداوم تنش نظامی بین غرب و روسیه در دریای سیاه و بالتیک، حضور نظامیان ناتو و آمریکا در شرق اروپا و پنج جمهوری شوروی سابق، واشنگتن به مسکو هشدار داد که پرواز نزدیک جنگنده های روسی را بر فراز ناوها و نزدیک هواپیماهای جاسوسی آمریکایی متوقف کند.

خانم دبورا لی جیمز فرمانده نیروی هوایی آمریکا با اعلام این هشدار، از روسیه خواست در باره انجام چنین اقدام هایی بیشتر دقت کند.

روزنامه ایزوستیا روز پنجشنبه به نقل از سخنان لی جیمز نوشت: هواپیماهای نیروی هوافضای روسیه می توانند و باید هنگام نزدیک شدن به ناوها و هواپیماهای آمریکایی توجه کافی به اقدام های خود داشته باشند.
وی افزوده است: خلبانان حرفه ای نظامی هیچگاه بر فراز هواپیماهای تجسسی یا در ارتفاع پایین روی ناوهای حاضر در آب های بین المللی پرواز نمی کنند و مانور نمی دهند.

وی در پایان تاکید کرد که روسیه باید این اقدام ها را به شیوه بهتری از عملیات کنونی انجام دهد.
پروازهای تجسسی هواپیماهای آمریکایی نزدیک مرزهای روسیه بویژه کناره دریای بالتیک، تردد روزافزون رزمناوهای غربی در دریای سیاه، حضور موقت و دائمی نظامیان ناتو و آمریکا در شرق اروپا بویژه کشورهای رومانی و لهستان، لتونی، استونی، گرجستان هم مرز روسیه همراه لیتوانی و مولداوی (پنج جمهوری شوروی سابق) سبب شده تنش های رو به گسترشی بین مسکو و غرب در این مناطق حاکم شود.

مسکو با رد این دیدگاه غرب که روسیه توان نظامی خود را به صورت تهدید کننده ای علیه کشورهای منطقه و شرق اروپا افزایش می دهد، اعلام کرده، سیاست ناتو دشمن تراشی برای حفظ جایگاه خود و برتری جویی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داریم با طناب پوشیده روسیه که معروف است به کمونیست درچاه میرویم روسیه هم لنگه امریکلست چرا اجازه میدهید حتی یک قدم وارد این کشور شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج