اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۳۰۷۴
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

خواب ابدی نوزاد یمنی در آغوش پدر

دیگر جهانیان به تماشای تصاویر دلخراشی از کودکان یمنی که در حملات مستمر جنگنده‌های سعودی و مزدورانشان به شهادت می‌رسند، عادت کرده‌اند و جامعه به‌اصطلاح جهانی که سرکردگی آن را آمریکا به‌عهده دارد،‌ تمایلی به توقف این جنایات مزدور منطقه‌ای‌اش ندارد.

خبرگزاری تسنیم: از ششم فروردین ۱۳۹۴ که غرش جنگنده‌های سعودی و برخی کشورهای عربی همسو با آل سعود، خواب و آرامش را از کودکان یمنی گرفت تا امروز جنایات هولناکی علیه این مردم بی‌دفاع در پرونده تاریک آل سعود ثبت شده است که هر یک از دیگری دلخراش‌تر است.

تصویر دیدن یک شهید شیرخواره یمنی در آغوش پدرش که تنها یک ماه از عمرش می‌گذشت، عمق سنگدلی و بی‌رحمی مدعیان خدمت به حرمین شریفین و مسلمانان را به تصویر کشیده است.

این شیرخواره یک‌ماهه یمنی در حمله جنگنده‌‌های سعودی به روستایی در حومه صنعاء به شهادت رسید. جنگنده‌های سعودی مردم این روستای بی‌دفاع را بمباران کردند که در نتیجه آن چهار غیرنظامی از جمله یک شیرخواره یک‌ماهه به‌نام ابراهیم صالح محمد محسن العابد به شهادت رسید.
خواب ابدی نوزاد یمنی در آغوش پدر

عمق این مصیبت و جانکاهی آن را می‌توان در چشمان پدر این شهید یمنی مشاهده کرد، نوزادی که هنوز ماه اول زندگی خود را تکمیل نکرده بود که قربانی کینه‌‌توزی سعودی‌هایی شد که به‌زعم خود می‌خواهند مشروعیت و دموکراسی را برای مردم یمن بیاورند،‌ در حالی که کشورشان با دموکراسی و حکومت و پارلمان منتخب و انتخابات بیگانه‌ است.

بیش از یک سال و نیم است که مردم یمن شاهد جنایات پیاپی آل سعود و برخی کشورهای عربی مزدور و متحد آنها علیه مردم فقیر‌ترین کشور عربی همسایه پولدارهای سعودی هستند و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر نه‌تنها در این زمینه تماشاچی هستند بلکه با دادن چراغ سبز به متجاوزان، آنها را برای ادامه جنایات جری‌تر کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      شک نداشته باشید انتقام خداوند در راه است.

    • حسن بلفکه

      عربستان خدالعنتت کنه بی وجدان کودک کش

    • بدون نام

      خدایا خودت کمک کن ب حق بزرگیت

    • مجید

      مرگ بر آل صعود مرگ بر آمریکا

    • شهرام

      انتقام خدا در راه است
      لعنت بر آل سعود

    • عباس از خوز

      نامردا اگر مردید رودر رو باشون بنجگید رژیم صهیونیستی ال سعود هیچ چیز از رژیم صدام حسین و ملعونین بعث کم نداره و این سعودی ها هم در جنایاتشون علیه مردم و مظلومین یمن از جنایات رژیم کثیف صدام پیشی گرفتند امیدوارم خدا یجوری بزن تو کمراشون که تک تک کمراشون از ستون فقرات بشکنه از بالا بمب میندازید روی کودکان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج