۳۷۳۶۰۵
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

موتورولا، سامسونگ را متهم می کند!

یکی از ویژگی‌های کلیدی گلکسی اس ۷ و همچنین گلکسی نوت ۷ صفحه‌نمایش همیشه روشن آن‌هاست. موتورولا اخیراً در صفحه توییتر خود سامسونگ را به کپی‌کاری و دزدیدن ایده در این زمینه متهم کرده است!

وب سایت فارنت - علی ارغوان: یکی از ویژگی‌های کلیدی گلکسی اس ۷ و همچنین گلکسی نوت ۷ صفحه‌نمایش همیشه روشن آن‌هاست. موتورولا اخیراً در صفحه توییتر خود سامسونگ را به کپی‌کاری و دزدیدن ایده در این زمینه متهم کرده است!

موتورولا، سامسونگ را متهم می کند!

امروزه رقابت در دنیای گوشی‌های هوشمند شدیدتر از هر زمان دیگری است و ایده گرفتن شرکت‌ها از یکدیگر نیز در نهایت به نفع مصرف‌کنندگان تمام خواهد شد. با این وجود مسلّماً هیچ شرکتی دوست ندارد ایده‌هایش به رایگان در گوشی‌های سایر برندها به‌کار گرفته شود.
گوشی‌های موتورولا از زمان Moto X به قابلیتی برای نمایش ساعت و تاریخ و اعلان‌ها روی صفحه خاموش گوشی مجهز بودند و حالا قابلیتی مشابه را در گلکسی اس ۷ و نوت ۷ شاهد هستیم. به همین دلیل موتورولا در اکانت توییتر خود این‌گونه نوشته است:

موتورولا، سامسونگ را متهم می کند!

در کدام کهکشان دزدیدن ویژگی‌های جذاب گوشی‌های رقیب اشکالی ندارد؟

البته شایان ذکر است که صفحه‌نمایش همیشه روشن گلکسی اس ۷ تفاوت‌های زیادی با موتو ایکس دارد. به‌طور مثال در واقع در گوشی‌های موتورولا صفحه‌نمایش همیشه روشن نیست و تنها هنگام حرکت دست در بالای صفحه و یا حرکت دادن گوشی صفحه‌نمایش روشن خواهد شد. ضمناً چنین قابلیت‌هایی را گوشی‌های هوشمند نوکیا با سیستم‌عامل MeeGo مثل N۹ نیز پیش از موتورولا داشتند. اما آیا موتورولا می‌تواند در این زمینه از سامسونگ شکایت کند؟ احتمالاً خیر! اگر به خاطر داشته باشید سامسونگ ماه‌ها پیش از عرضه گلکسی اس ۷ پتنت ویژگی صفحه‌نمایش همیشه روشن را به نام خود ثبت کرد و به این ترتیب حداقل این ویژگی در شکل فعلی خود ناقض حقوق هیچ شرکتی نیست.

همان‌طور که گفتیم حتی اگر شرکت‌ها به کپی‌کردن ویژگی‌های گوشی‌های رقیب رو بیاورند در نهایت این امر به نفع مصرف‌کننده خواهد بود چرا که می‌توانید بهترین ویژگی‌ها را در هر گوشی مورد علاقه‌تان پیدا کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      نمیدونم بخاطر طرفداری از سامسونگ چی گیر شما میاد؟

    • shahab

      واقعا از چیه اون دامدونگ طرفداری میکنید؟؟ البته اسم دگه اش جاصابونیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج