اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۴۷۹۶
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

سپاه: اخبار دقیقی از تلاش سرویس‌های عربی برای ناامنی مرزهای شرقی داریم

فرمانده قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور با بیان اینکه کنترل مرزهای جمهوری اسلامی ایران را با هوشیاری انجام می دهیم گفت: اخبار دقیقی مبنی بر تلاش سرویس های عربی به خصوص عربستان و غرب و کشورهای غربی برای ایجاد ناامنی در مرزهای شرقی در دست داریم.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور با بیان اینکه کنترل مرزهای جمهوری اسلامی ایران را با هوشیاری انجام می دهیم گفت: اخبار دقیقی مبنی بر تلاش سرویس های عربی به خصوص عربستان و غرب و کشورهای غربی برای ایجاد ناامنی در مرزهای شرقی در دست داریم.

محمد مارانی در نشست مقابله با مواد مخدر که با حضور مسئولان ۵ استان برگزار شد، با بیان اینکه سپاه، امنیت در همه زمینه ها را دنبال می‌کند گفت: در مباحثی چون اتباع بیگانه، قاچاق، ضد انقلاب و گروه های تروریستی در آن سوی مرزها فعالیت دارند مبارزه هایی در سطح منطقه با همکاری سایر مجموعه های ذیربط انجام می شود.

وی افزود: با توجه به طرح هایی که در سال ۹۵ داریم مبارزاتی در سطح منطقه انجام شده و به توفیقات خوبی رسیده ایم.

بحث مبارزه با گروه های ضد انقلاب که بنا دارند از مرزهای شرقی وارد شده و در عمق کشور ناامنی ایجاد کنند، از جمله مهم ترین موضوعات است.

فرمانده قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور با بیان اینکه در سال ۹۵ علی رغم توطئه‌های بسیاری که علیه ما وجود داشته و گسترش فعالیت گروه‌های مختلف در آن سوی مرزها توانستیم به توفیقات خوبی دست پیدا کنیم گفت: امسال ۳ - ۴ گروه فعال گروهک‌های ضد انقلاب آن سوی مرزها را منهدم کردیم که یکی از آنها گروهی با سر تیمی امان‌الله رئیسی بود که به گروهک فرقان وصل بود.

مارانی افزود: این گروه قصد داشت در مرزها و شهرهای مرزی و در عمق کشور اقداماتی انجام دهد و نزدیک به ۱۵۰ کیلوگرم مواد منفجره به همراه داشت.

وی با بیان اینکه اواخر ماه مبارک رمضان با همکاری همکاران نیروی انتظامی ۴ نفر از این گروه را به هلاکت رساندیم، گفت: امان‌الله رئیسی به همراه تعدادی از عناصر که یک تیم تروریستی ۹ نفره بودند، دستگیر شدند و موفق نشدند هیچ اقدامی صورت دهند.

فرمانده قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور افزود: امروز بحث کنترل مرزهای جمهوری اسلامی ایران را با هوشیاری انجام می دهیم به ویژه اینکه اخبار دقیقی مبنی بر تلاش سرویس‌های عربی به خصوص عربستان و غرب و کشورهای غربی برای ایجاد ناامنی در مرزهای شرقی در دست داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ برآمریکا مرگ برآل سعودخائن

    • بدون نام

      چاههای نفت عربستان و کشورکهای همسو و ریاض ر را با موشک بزنید مشکلات خود به خود حل میشود

    • بدون نام

      هزاران درود وسلام بر شما دلاورمردان سپاه پاسداران ونیروهای انتطامی .امنیتی واطلاعاتی ..درپناه حق باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج