اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۵۶۲۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

آیت‌الله عابدینی: گره ای از کار مردم حل نشده

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: متاسفانه واقعیت‌ها با آمارهای اقتصادی دولت هماهنگی ندارد و گره‌ای از کارمردم حل نشده و همچنان در سختی زندگی می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در جلسه شورای اقتصادی مقاومتی استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به وسیله بازگشت به دین و قرآن توانست موفق و از سلطه آمریکا و استکبار جهانی خارج شود.

وی با اشاره به اینکه تهدید به بازگشت از دین و قرآن را نمی‌توانیم نادیده بگیریم، افزود: بازگشت به قرآن به هر اندازه‌ای که عزت و کرامت دارد بازگشت از قرآن و دین همه عزت‌ها و کرامت‌ها را بر باد می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: در اقتصاد اگر بازگشت به قرآن و دین داشته باشیم و موضوعی به نام عدالت را در جامعه نهادینه کنیم می‌توانیم موفق شویم.

امام جمعه شهر قزوین خاطرنشان کرد: جلوگیری از اسراف، عدالت، اعتماد به بندگان خدا و نیروی انسانی ماهر می‌تواند سبب پویایی اقتصاد کشور شود که امیدواریم دولت به این مسائل توجه داشته باشد.

وی بیان کرد: برای به نتیجه رسیدن سرمایه‌های انسانی نیازمند توجه به آنها و قطع کردن توجه به بیرون کشور هستیم تا بدین وسیله شاهد رونق اقتصادی در کشور و استان قزوین باشیم.

عابدینی گفت: اگر حضور مقتدارانه کشور در سوریه، لبنان و سایر مناطق نبود امروز باید وضعیت دیگری را در کشور تجربه می‌کردیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: در استان قزوین خان زدگی مردم استان را اذیت کرده و منجر به انزوا کشیدن استعدادهای استان شده است که باید این موضوع به سرعت از بین برود.

وی تصریح کرد: بازگشت به قرآن یعنی اینکه به جای نهادینه شدن اقدامات شخصی و جناحی به دنبال عملیاتی کردن نیازهای ملی باشیم تا بدین وسیله براساس وحدت بتوانیم پیشرفت کنیم.

امام جمعه شهر قزوین با اشاره به آمارهای اقتصادی دولت تدبیر و امید گفت: متاسفانه واقعیت‌ها با آمارهای اقتصادی دولت هماهنگی ندارد و گره‌ای از کارمردم حل نشده و همچنان در سختی زندگی می‌کنند.

عابدینی افزود: امیدواریم دولت تدبیر و امید به منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی دقت بیشتری کند تا بدین وسیله سبب موفقیت کشور در زمینه اقتصادی شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه کم صبر..هرسختی یه اسانی هم دارد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج