۳۷۶۶
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

نماینده قم اظهار کرد

چک سفید امضا احمدی نژاد برای مشایی

حجت الاسلام علی بناییگفت: مردم و نخبگان کشور به عملکردهای دولت در سالیان اخیر انتقاد جدی دارند و با این اوصاف مشخص خواهد بود که در انتخابات این جریان چه رایی خواهد داشت.

حجت الاسلام علی بناییگفت: مردم و نخبگان کشور به عملکردهای دولت در سالیان اخیر انتقاد جدی دارند و با این اوصاف مشخص خواهد بود که در انتخابات این جریان چه رایی خواهد داشت.
مشکل بیکاری و معیشت مردم و نیز اجرای ناقص برنامه ها و قوانین مواردی است که مردم بر روی آنها حساس هستند و اگر در سال اول عملکرد دولت مشخص نبود، در آستانه انتخابات و پس از گذشت 7 سال، عملکرد دولت کاملا مشخص است. هر کسی می تواند کارنامه خود را ارائه دهد و مردم می توانند با آگاهی و بصیرت انتخاب خود را انجام دهند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: پروژه انتقال آب سرشاخه های دز به قم، یک پروژه 10ساله است. فقهای شورای نگهبان ساکن قم در ده سال قبل از رهبری خواستند که فکری به حال آب قم کنند. فاز اول این پروژه اجرا شده است و یک سوم آب مورد نظر به قم رسیده است. گرمای هوا در این فصل از سال باعث شده است که مصرف آب بالا برود و در این شرایط این میزان آب نیاز قم را برطرف نمی کند و باید از چاه‌های آب نیز برداشت شود. مردم قم این پروژه را هدیه ای از طرف رهبری می دانند و تمام وزرای گذشته نیرو نیز اذعان دارند که رهبری به شخصه پیگیر این موضوع بوده اند.

وی در مورد نامه رئیس جمهور به مجلس و معرفی وزیر ورزش گفت: باید بین توهم و واقعیت فرق گذاشت. آن چیزی که فرد در واقعیت می بیند چیزی سوای آن است که در خواب می بیند. مجلس در راس امور است؛ چه برخی بخواهند و چه نخواهند. بر اساس اصو ل قانون اساسی و فرمایشات امام و رهبری، مجلس در تمام احوال در راس امور است. حال ممکن است برخی آرزوی این را داشته باشند که مجلس زیر دست قرار گیرد، اما این توهمات واقعیت را تغییر نخواهد داد. برخی دوست دارند که مجلس در راس امور نباشد تا بتوانند آنگونه که دوست دارند عمل کنند. ظرفیت مجلس برای مقابله با جریان انحرافی بسیار بالاست و اگر به کار افتد اثرات آن را خواهیم دید ولی مجلس با تدبیر عمل می کند و منفعلانه برخورد نکرده است. دلیل نگرانی و ناراحتی برخی آقایان عملگرا بودن مجلس هشتم است. اگر مجلس منفعلانه عمل می کرد اینها از جنازه مجلس عبور کرده بودند و مجلس رو به قبله بود. مجلس مانند سدی ایستاده و مقاوم است و با جریان مخالف قانون مقابله خواهد کرد.

بنایی تاکید کرد: در مورد نامه ای که آقای احمدی نژاد به مجلس فرستاد، باید گفت که اگر فردی درس خوانده باشد و تا اندازه ای با قانون اساسی آشنایی داشته باشد می توانند قضاوت کند. این زیبنده رئیس جمهور نیست که بخواهد قوه دیگری را مورد خطاب قرار دهد. مجلس نیز نامه را خواند تا مردم هوشیار باشند و بدانند که ادبیات رئیس جمهور چه تغییری کرده است. تغییر گفتمان رئیس جمهور کاملا محسوس است و واکنش مجلس به جا بود.

این نماینده اصولگرای مجلس هشتم تصریح کرد: بحث عملکرد دولت با بحث آقای مشایی جداست و باید بین عملکرد دولت خدمتگذار و جریان انحرافی تفاوت قایل باشیم اما به خاطر چک‌های سفیدی که آقای احمدی نژاد برای آقای مشایی خرج کرده است، این دو یک روح در دو بدن هستند و نمی توان تفاوتی بین اینهاقائل شد. در عین حال بدنه کارشناسی دولت با این جریان همسو نیست.

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

چک سفید امضا احمدی نژاد برای مشایی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حميد رضا رسولي

      مطالب خوبيه خيلي عاليه

    • مجتبی

      میشه لطف کنید بیشتر توضیح بدهید که چرا آقای احمدی نژاد براای آقای مشایی چک سفید امضاء کشدیدن؟؟وکشیدن این چکهادر چه رابطه ای بود؟؟

    • بدون نام

      چی بگم والله

    • بدون نام

      اگر این چک واقعیت داره بذارید توی سایت ما هم ببینیم البته همراه با امضای آقای احمدی نژاد.بدون مدرک که نمیشه حرف زد؟

    • بدون نام

      امام خمینی که به ایران و مردمش شخصیت داد یه کلید شناسائی به ما داد واونم اینکه اگه دشمن از کسی تعرف کرد بدونید توکارش اشکال هست اگه دشمنی کرد بدونید کارش درسته. خدمات احمدی نژادنجومی است درحدی که براحتی نمی توان باورکردو برای دشمن مثل شنیدن صوت بالای 20000 دسی بل است که قابل شنیدن نیست . یه مسئله رو هم منصفان عزیز فراموش نکنند که در دو دولت قبل ده ها بدتر ازمشائی بود چرا کسی صداش درنمیامد(مردونه و روراست این همه انتقاد که بعضی ها توجهی هم به فرمایشات رهبری ندارند و به طبلی که دلشون میخواد می کوبند) به این دلیل نیست که آزادی زیادی داده شده دراین دولته؟ اگه این نظر رو سایت نمایش بده که بعیده ...

    • بدون نام

      آره والا .........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج