۳۷۷۱۸۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پیمان معادى: من خط قرمزهاى خودم را دارم

پیمان معادی که این روزها سریال “شب” (The Night of) به کارگردانی استیون زیلیان با بازی او از شبکه HBO پخش می‌شود، در گفت‌وگویی با وب‌سایت والچر درباره تجربه بازی در این سریال، فعالیت در ایران و آمریکا و تفاوت کار در این دو کشور و البته سانسور در ایران صحبت کرده است.

وب‌سایت فیلم نیوز: پیمان معادی که این روزها سریال "شب" (The Night of) به کارگردانی استیون زیلیان با بازی او از شبکه HBO پخش می‌شود، در گفت‌وگویی با وب‌سایت والچر درباره تجربه بازی در این سریال، فعالیت در ایران و آمریکا و تفاوت کار در این دو کشور و البته سانسور در ایران صحبت کرده است. بخش‌هایى از این گفت‌وگو را بخوانید:

پیمان معادى: من خط قرمزهاى خودم را دارم

درباره سریال "شب" و چگونگی ورودش به پروژه: "شب" اولین کار من بعد از "جدایی نادر از سیمین" بود. قبل از این که سریال پخش شود، من سه چهار فیلم دیگر در آمریکا بازی کردم، مثل "کمپ ایکس ری". فاصله زیادی بین قسمت اول سریال که برای HBO بازی کردیم و بقیه سریال پیش آمد؛ حدود دو سال پیش استیون زیلیان خالق "شب" به من گفت که جدایی را دیده و فیلم و بازی من را دوست داشته.

درباره ویژگی‌های نقش و نحوه نزدیک شدن به شخصیتی در سریال بازی می‌کند: وقتی فیلمنامه را خواندیم، داستان را خیلی دوست داشتم. یکی از آن داستان‌هایی بود که واقعا می‌خواستم با ایرانی‌ها به اشتراک بگذارم. بازی در نقش یک پدر، این اولین بار بود که چیزی مثل این را در آمریکا انجام می‌ دادم.

درباره خط قرمزهایی که رعایت می کند: فیلم‌های مشکل‌ ساز همانها هستند که خودم دوست ندارم در آنها بازی کنم. پس از روی ترس و این حرف‌ها نیست. اصلا. اما برای من خط قرمزهایی هست که دیگران ندارند. باید حواسم به آنها هم باشد.

درباره محدودیت و سانسور در ایران: سانسور اصلا خوب نیست، اما سانسور آنقدر قدرت ندارد که هنرمندان را از آنچه می‌خواهند بگویند، بازدارد. ما گاهی از آن به عنوان یک ابزار استفاده می‌کنیم. من به کشورهای زیادی رفته‌ام و با هنرمندان زیادی در سراسر جهان صحبت کرده‌ام. آنها مشکلات جدی‌تر از ما در ایران دارند.

درباره ارتباط و همکاری با اصغر فرهادی: البته که در آینده با هم کاری می‌کنیم. ما دوستان نزدیک هستیم. از همکاری با هم خیلی خوشحالیم.

در پاسخ به این نکته که گلشیفته فراهانی در ایران دچار ممنوعیت شد و آیا او هم نگرانی مشابهی دارد:اصلا نگران نیستم. حد و مرزهای خودم را دارم. به عنوان یک انسان یا یک هنرمند، همه ما حد و مرزهای و خط قرمزهای خود را داریم. هرکس حق دارد بر اساس حد و مرزهایی که دارد برای خودش تصمیم بگیرد. فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشم. البته کار کردن در دو اقلیم مختلف آسان نیست. ولی نگران نیستم. اگر کاری را برای من ممنوع کنند، کار دیگری می‌کنم. تمرکزم را بر بازیگری در فیلم‌های دیگر می‌گذارم یا می‌ نویسم.داشتن گزینه‌های مختلف باعث می‌شود احساس امنیت کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج