adexo3
۳۷۷۲۰۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

پل دنو؛ هوشمندترین بازیگر

در حالی که فهرست‌های مختلف مدام برای انتخاب بهترین فیلم‌ها و بهترین بازیگران تشکیل می‌شود، یک فهرست جدید اسامی هوشیارترین بازیگران را انتخاب کرد.

روزنامه بانی فیلم: در حالی که فهرست‌های مختلف مدام برای انتخاب بهترین فیلم‌ها و بهترین بازیگران تشکیل می‌شود، یک فهرست جدید اسامی هوشیارترین بازیگران را انتخاب کرد.

به نقل از ایندپندنت، یک بازیگر خوب بودن، تنها نیمی از کار در هالیوود است. به همین دلیل است که همانطور که شاید خیلی هم مایه تعجب نباشد، رابرت دنیرو در این لیست حضور ندارد!

پل دنو؛ هوشمندترین بازیگر

بله، استانیسلاوسکی کارگردان بزرگ روس زمانی ادعا کرد که «هیچ نقش کوچکی وجود ندارد، تنها بازیگران کوچک هستند»، اما اینکه یک مدیر برنامه خوب داشته باشید و فیلمنامه‌های خوب را انتخاب کنید هم برای مسیر حرفه‌ای کاری‌تان حیاتی خواهد بود. حالا سایت Taste که فیلم به مخاطبان پیشنهاد می‌کند، از داده‌هایش استفاده کرده تا تعیین کند کدام بازیگران مدام و پشت سر هم در بهترین و خوش نقدترین فیلم‌های هفته ظاهر می شوند و به ۲۴۸ نفر از آن ها هم رای داده و آن‌ها را لیست کرده است.

آن ها تنها به بازیگرانی نگاه کردند که در دهه اخیر حداقل در پنج فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کردند و در آن‌ها نقش اصلی یا نقش مکمل داشته‌اند. این منتقدان با در نظر گرفتن امتیازهای متوسط مخاطبان به این بازیگران و در نظر گرفتن این امتیازها که به فیلم‌های یک دهه اخیر بازیگران داده شده بودند، این فهرست را ترتیب داده‌اند. این ریتینگ‌های استانداردشده با توجه به سلیقه فردی تعیین می‌شوند و نشان می‌دهند که کیفیت فیلم چقدر خوب است.

بزرگان بازیگری مدرن از جمله لئوناردو دی کاپریو، تام هاردی، ایدریس البا و فیلیپ سیمور هافمن همانطور که خیلی هم تعجب برانگیز نبود در میان ۱۰ بازیگر اول این فهرست جای گرفتند، اما تنها یک بازیگر بود که امتیاز کامل را دریافت کرد: پل دَنو. با وجود اینکه دنو هرگز اسکار نگرفته، تمام فیلم هایش را هوشمندانه و با علت انتخاب کرده و در فیلم های به یادماندنی مانند «خون به پا خواهد شد»، «لیتل میس سانشاین» و «عشق و ترحم» بازی کرده است.

پل دنو بازیگر ۳۲ ساله آمریکایی، تهیه کننده، خواننده و موسیقیدان است. او کارش را با بازی در برادوی شروع کرد و در فیلم «تازه واردها» در سال ۲۰۰۰ برای اولین بار در یک فیلم سینمایی بازی کرد. او جایزه اسپرایت را برای بازی‌اش در سال ۲۰۰۲ دریافت کرد. او برای «خون به پا می‌شود» نامزد جایزه بفتا برای بهترین بازیگر نقش مکمل شد و از بازیگران «۱۲ سال بردگی» و نیز بازیگر «زندانی‌ها» در سال ۲۰۱۳ بود. او برای بازی در نقش براین ویلسون در فیلم «عشق و ترحم» در سال ۲۰۱۴ نامزدی گلدن گلوب را برای نقش مکمل دریافت کرد.

در این فهرست لئوناردو دی کاپریو دوم شد و پشت سر او به ترتیب نام بازیگران دیگری چون دامنال گلیسون، بری لارسون، تام هاردی، ایدریس البا، برندان گلیسون، فیلیپ سیمور هافمن، مایکل کین، رایان گاسلینگ، تیلدا سوینتون، کری مولیگان، جسیکا چستین، مارک روفالو، برد پیت، جیک جیلنهال و تونی کولتا مشاهده می شود. جان سی رایلی، نائومی راپاس و کریستین بیل سه نفر آخر در ۲۰ نفر اول این فهرست را تشکیل داده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج