۳۷۷۳۲۱
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

مردم از دولت تغییرات یک شبه نمی‌خواهند

مشکلات کشور به دلیل فراهم نشدن بستر مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف است.

خبرآنلاین: مشکلات کشور به دلیل فراهم نشدن بستر مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف است.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان‌های گنبد کاووس، آزادشهر و رامیان با گرامیداشت هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: امیدواریم توفیق داشته باشیم در مسیر خدمت به مردم بتوانیم از این عزیزان الگوبرداری کنیم.

وی با بیان اینکه شرق استان گلستان دارای شرایط ویژه‌ای برای رشد و توسعه پایدار است، افزود: امروز شما مدیران که در جلسه حاضر هستید باید پاسخگو باشید به مردم که چه کردید و برای خدمت به مردم در حوزه مسئولیت و اختیار خود چگونه اقدام کردید.

وزیر کشور محور هفته دولت را پاسخگویی دولتمردان و نمایندگان دولت در شهرستان‌ها دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب و کشور مال مردم است و مردم که ولی‌نعمتان ما هستند انتظار داشتن یک زندگی مطلوب و حداقلی از ما دارند که انتظار زیادی نیست.

رحمانی‌فضلی با تأکید بر اینکه خواسته ما در هیأت دولت از شما مدیران پاسخگو دانستن خود در برابر خدا، مردم و انقلاب است، تصریح کرد: همه قبول داریم که عقب‌افتادگی‌های تاریخی حاصل از سال‌های طویل بی‌توجهی به منطقه یک شبه حل نمی‌شود اما این نافی ضرورت تلاش ما برای رفع آنها نخواهد بود. مردم هم از ما تغییرات یک شبه و یک ساله را نمی‌خواهند. مردم از مسئولان می‌خواهند که در وهله اول تمام تلاش و توان خود را معطوف به مشکلات کشور کنیم و در وهله دوم گزارش صادقانه‌ای به آنها در کمال شفافیت ارائه دهیم.

وزیر کشور مهمترین عنصر رشد توسعه را خود مردم و فراهم کردن زمینه مشارکت برای آنها دانست و تصریح کرد: هر مشکلی که در فضای اقتصادی و توسعه کشور وجود دارد ناشی از فراهم نکردن بستر مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف و اتکای به نفت به جای اتکا به مردم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این آقایان مسوولین محترم هم همیشه از جیب مردم بدبخت مایه میذارن،بله مردم انتظار تغییر یک شبه ندارن ولی یکیتون بگه چه گلی به سر این ملت بیچاره زدین؟

    • بدون نام

      کسانی که فهمیده باشند تغییر یک شبه نمیخواهند. خم رنگرزی که نیست، چند ساله که کشور رو شخم زدن وجدانا"اگه چند سال دیگه هم درست بشه خوبه

    • جوان

      تو رو خدا هر کاری واسه شکوفایی اقتصاد میکنین بکنین ولی زود چون منکه یک عضو از این ملتم از بس شرمنده ی زن و بچه هام شدم میخوام خودکشی کنم تا لااقل گریه ی بچه ی گشنه ام رو نبینم

    • محمد نصیری

      منم همینو میگم.تغییر یک شبه نمیخواهیم ولی چطوری چپاولها یک شبه اتفاق میوفته؟ تا یه پولی از کشورهای دیگه میاد فردا معلوم نیست کجا میره؟ اگر خزانه آمریکا وسوییس هم به ما بدن باز 30 سال دیگه همینو میگن.چرا چون آدم کار بلد در اداره کشور نداریم.پولها میره سرمایه میشه خارج کشور برای نسل آینده خانواده هاشون.برید ببینید از این وزیر وزرا چندتاشون خانواده هاشون تو ایران هستند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج