اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۷۶۷۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

خودروسازان به تعطیلات رفتند

طبق روال سال‌های گذشته، خودروسازان کشور امسال نیز به تعطیلات تابستانی رفتند، تعطیلاتی که از دیروز آغاز شده و تا سیزدهم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

روزنامه دنیای اقتصاد: طبق روال سال‌های گذشته، خودروسازان کشور امسال نیز به تعطیلات تابستانی رفتند، تعطیلاتی که از دیروز آغاز شده و تا سیزدهم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

به جز شرکت‌های بخش خصوصی که آنها نیز تعطیلات تابستانی دارند، ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو به‌عنوان سه خودروساز بزرگ کشور، همواره در مقطعی از تابستان به تعطیلات می‌روند تا در این مدت به بازسازی خطوط تولید و سیستم‌های خود بپردازند.

در واقع فلسفه اصلی تعطیلات تابستانی خودروسازان، به همین بازسازی خطوط تولید و سیستم‌ها برمی‌گردد، هرچند طی دو سال اخیر و به دلیل بروز مشکلاتی در تولید و فروش، این تعطیلات نوعی توفیق اجباری نیز برای غول‌های جاده مخصوص بوده است.

به‌عنوان مثال، طی سال گذشته که بازار به شدت در رکود قرار داشت و کمپین تحریم خرید خودرو نیز سر برآورده بود، تعطیلات تابستانی به‌نوعی به سود خودروسازان تمام شد، چه آنکه آنها مجبور شده بودند علاوه‌بر حذف اضافه کاری، برخی شیفت‌های عادی خود را تعلیق کنند.

هرچند امسال نیز سایه رکود همچنان بر بازار خودرو سنگینی می‌کند، با این حال اوضاع فروش خودروسازان بهتر از سال گذشته است و آنها از شرایط موجود راضی به‌نظر می‌رسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بريد که بر نگردين انشاالله

    • ملت

      اللهی که تیشه به ریششون بخوره، زیان و خساراتی که ملت دارد بواسطه این آشغال فروشا میپردازه،از خسارات زمان جنگ بیشتره، ولی کو وجدان و ضمیر بیدار، بلاخره هر سازمان و حزبی ازاین فرغون سازا دارن نون میخورن، واین ملت بدبخت باید تاوان بده. مهدی موعود کجایی؟!!

    • شهروند

      همچین خبرمهمی نبودکه نوشتیدرفتن که رفتن .رفتن پول خرج کنن بعدکه اومدن دوباره،ماشین به دردنخورتولیدکنن باقیمت بالاکه باجوون مردم بازی کنن مثل پرایدآهن پاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج