۳۷۸۰۷۰
۱۲ نظر
۵۰۰۲
۱۲ نظر
۵۰۰۲
پ

وزیر کشور: شاهد خانه نشینی ۱۱ روزه بودیم

وزیر کشور گفت: قبل از سال ۹۲ شاهد این بودیم که حرف رهبری را گوش نمی‌کردند و خانه نشینی ۱۱ روزه را دیدیم اما امروز می بینیم یک وحدت بین سران قوا وجود دارد و همه تابع رهبری هستند.

خبرگزاری ایسنا: عبدالرضا رحمانی فضلی روز یکشنبه در جمع مدیران، نخبگان و برگزیدگان اقشار مختلف مردم شهرستان علی آباد افزود: اعتقادات دینی، اصل ولایت فقیه، مردم و انسجام ملی جزو مولفه ها و خط قرمز در اقتدار و وحدت ملی و سیاست داخلی است و قابل بحث و معامله نیست.

وزیر کشور به نشاط، پویایی و آرامش حاکم بر شرایط کشور اشاره کرد و گفت: هیچ محدودیتی برای فعالیت و صدور مجوز انجمن ها و احزاب در کشور وجود ندارد و تقریبا در طول این سه سال هیچ رسانه ای در کشور توقیف نشده است. کشور در یک مدار و مسیر امید و حرکت است و باید امید و حرکت را تقویت کنیم؛ هر کس موجب ناامیدی، یاس و اختلاف در کشور باشد در مسیر انقلاب حرکت نکرده است.

رحمانی فضلی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و انسجام در کشور و توجه به انصاف در انتقادها اظهارداشت: ما باید قدر رهبر معظم انقلاب را از جان و دل بدانیم چرا که ایشان نعمت بزرگی برای کشور هستند و با درایت، تجربه ، سعه صدر، تقوا و شجاعت جلو می روند. تاریخ بعدها شجاعت ایشان را خواهد نوشت.

وزیر کشور با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دولت گفت: هفته دولت بهانه ای است تا یک ارزیابی از عملکردها و نقاط ضعف و قوت داشته باشیم.

رحمانی فضلی همچنین با اشاره شرایط کشور در قبل از انتخابات سال ۹۲ یادآور شد: افزایش تهدیدها و تحریم ها، کاهش میزان صادرات نفت، ایران هراسی و اجماع بین المللی علیه ایران، ترک کردن میز مذاکرات از سوی کشور های ۵+۱ ، ممنوعیت در نقل و انتقال پول از جمله مواردی بود که از سال ۹۱ شاهد بودیم. با توجه به این شرایط دشمنان پیش‌بینی می‌کردند می‌توانند در انتخابات ۹۲ یک تنش در کشور ایجاد کنند اما رهبر معظم انقلاب وارد میدان شدند و ضمن دعوت مردم به حضور باشکوه در انتخابات بر صیانت از آرا و حق الناس بودن رای مردم نیز تاکید کردند و ما انتخاباتی باشکوه و آرامی در سال ۹۲ شاهد بودیم که اراده مردم در انتخاب دکتر روحانی تجلی پیدا کرد.

وزیر کشور گفت: قبل از سال ۹۲ شاهد این بودیم که حرف رهبری را گوش نمی‌کردند و خانه نشینی ۱۱ روزه را دیدیم اما امروز می بینیم یک وحدت بین سران قوا وجود دارد و همه تابع رهبری هستند. حل مساله تهدید و تحریم ایران که با مساله هسته ای گره خورده بود یکی از قول‌های رییس جمهوری بود که با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب در این زمینه اقدامات لازم دنبال شد.

وی ادامه داد: قبل از سال ۹۲ یک بی‌ثباتی و بی‌اعتمادی در عرصه اقتصاد ایجاد شده بود به گونه‌ای که خیلی از بنگاه‌ها و مغازه‌داران با ارز خارجی معامله می‌کردند و ارزش پول ملی دائم پایین می‌آمد. با فراز و فرودهایی که داشتیم امروز شاهد هستیم که ایران هراسی کم رنگ شده، صادرات نفت به میزان ۲/۲ افزایش یافته و در نقل و انتقال پول مشکلی نداریم و سرمایه گذاران نیز آمده اند که تعدادی از این سرمایه گذاری ها محقق شده است.

رحمانی فضلی در پایان با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب و پیگیری‌های مستمر ایشان اظهارداشت: اقتصاد مقاومتی برای ما یک انتخاب نیست بلکه یک جبر و ضرورت است و دولت به اقتصاد مقاومتی ایمان دارد و همه انرژی خود را روی آن گذاشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد شبدری

      جناب رحمانی فضلی بهتر بود به حقوقهای نجومی ورکود وگرانی وبتون ریزی قلب رآکتورها هم اشاره ای می نمودند

    • نادر

      سلام.آقای فضلی چیزی دیگه بلد نیستید بگویید با با بسه چهار سال تمام شد بازم دارید پشت سر دکتر احمدی نژاد میگید.شما چه کار کردید مثلا همین برنامه اقتصاد مقاومتی که رهبری عزیز همیشه تاکید دارند. در ظاهر فقط بخشنامه میبینیم در عمل هیچ خبری نیست

    • بدون نام

      کسی رکور دار احمدی نژاد در خدمت کردن نیست.شما بیش از این هم بگید مردم دوستش دارند.هماهنگی بین قوا خوبه.ولی زندگی مردم نه.

    • بدون نام

      .........درست نيست پشت سردکتراحمدي نژاد سخن بگيد.زنده باد احمدي نژاد

    • بدون نام

      اقای فضلی خانه نشینی رو ما شنیدم نیاز نیست تکرار کنید شما به مشکلات دولت الان برس نمیخواد کم کاری خودتان را با گفتن وتکرار کم کاری یا خطاهای دولت قبلی جبران کنید خودتان ...........

    • بدون نام

      بد تیتر میزنید

    • بدون نام

      با آقا نادر موافقم ......

    • اشراقی گلپایگانی

      جناب وزیر بهتراست به مشکلات روزجامعه پرداخته شود این که هرازگاهی وبه جهت تخریب رقیب به گذشته ها بپردازیم دردی ازمردم دوا نمیکند خانه نشینی 11روزه خیلی بد بود ولی درزمان خودش به قدرکافی بیان شد ولی بیان ان دراین مقطع مشکل بیکاری وتورم ورکود وحقوق نجومی ویا جیب خالی مردم راحل میکند بهتراست وزیر محترم کشور به رفع مشکلات روز بپردازند بهتراست به اینکه بنده درنهم اسفند نودوچهار اقدام به دریافت کارت هوشمندملی کرده ام ومدارک وپول انراهم تحویل دفتر دولت الکترونیک داده ام ورسید دریافت کردم ولی تا امروز هفتم شهریور نودوپنج. از کارت خبری نیست وهیچکس هم جوابگونیست وثبت احوال زیر مجموعه وزارت کشوراست. اقای وزیر کشور اینگونه مشکلات را حل ویا جوابگوباشیدمطرح کردن خانه نشینی 11روزه کارت هوشمندنمیشود

    • بدون نام

      خجالت نمیکشید .کارتون شده فقط بگید احمدی نژادچکار کرد.این بنده خدا که اثار خدماتش همه جا هست.گزارش بدید خودتان چکار کردید..

    • بدون نام

      احمدی نژاد هر خصلتی داشت به مردم توهین نمیکردبه خدا احمدی نژاد خادم ملت بود

    • بدون نام

      خانه نشبنی که چیزی نیست شما خانه بدوشی در پیش گرفته اید. اگه صد روز هم خانه نشینی باشد ملت احمدی نزاد را می خواهند نه کس دیگر دورود بر یگانه مرد ایران دکتر. احمدی نزاد. هی این اراجیفی که در رابطه با احمدی نزاد میگن مردم می دانند ولی یک تار موی او به همه تان می ارزد چون او مرد عمل و رک و درست و حسابیست. نه رانت خور و نجومی ده و دفاع از اقازاده هد و سرمایه داران بی درد. بهار همه چیز مشخص میشه اگه دوباره فتنه نکنید.

    • بدون نام

      هرچی پشت سر احمدی نژاد بگید محبوبیتش بیشتر میشه.شما چه خدماتی داشتید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج