۳۷۸۷۳۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خمیده ترین مانیتور دنیا را اینجا ببینید

سامسونگ با انتشار ویدیویی که ظاهر مانیتورهای پایان سال این شرکت را به تصویر می کشد، از جدیدترین فناوری خود با نام «انحنای عمیق» پرده برداشته است.

وب سایت آی تی نیوز: سامسونگ با انتشار ویدیویی که ظاهر مانیتورهای پایان سال این شرکت را به تصویر می کشد، از جدیدترین فناوری خود با نام «انحنای عمیق» پرده برداشته است.محصولی که در ویدئو نشان داده شده CF۷۹۱ نام دارد و براساس اعلام شرکت سازنده، خمیده ترین مانیتور دنیاست و رقبایی نظیر ۱۵۰۰Rخمیده شارپ را نیز پشت سر می گذارد.

خمیده ترین مانیتور دنیا را اینجا ببینید

لازم است اضافه نماییم که میزان انحنای یک مانیتور براساس دایره ای ارزیابی می شود که با کنار هم قرار دادن این نمایشگرها ایجاد می شود؛ در مورد این محصول، دایره نهایی ۱.۵ متر خواهد بود که کمترین رقم و بیشترین خمیدگی را برای آن نشان می دهد.

ویدئویی که امروز از این مانیتور گیمینگ در یوتوب قرار گرفت هم اطلاعات جالبی را در خصوص آن به تصویر می کشد و مثلا می دانیم که این مانیتور ابعادی برابر با ۳۴ اینچ دارد و بیشینه رزلوشن آن نیز برابر با ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است و همچنین از تکنولوژی کوانتوم-نقطه (quantum-dot) بهره می گیرد که ضمن دقت رنگ بالا نرخ تضاد رنگ ۳۰۰۰ به یک را برایش به ارمغان می آورد.
خمیده ترین مانیتور دنیا را اینجا ببینید

این دستگاه از فناوری FreeSynce بهره می گیرد، اما کیفیت آن ۴K نیست. در هر حال انحنای بسیار بالایی دارد و آنطور که سامسونگ گفته از سه طرف بدون حاشیه است و به همین خاطر برای استفاده در کنار چند مانیتور دیگر گزینه ای ایده آل به شمار می رود.

پنل CF۷۹۱ به جای IPS از نوع VA LCD است که طبق ادعای سامسونگ می تواند نشت نور را در قیاس با سایر مدل های بهره مند از پنل های IPS به میزان قابل توجهی پایین بیاورد.
خمیده ترین مانیتور دنیا را اینجا ببینید

این محصول همچنین از وضعیت های تصویر در تصویر یا تصویر در کنار تصویر نیز پشتیبانی می کند و در نتیجه کاربران آن می توانند دو محتوای مختلف را از دو ورودی جداگانه روی آن تماشا کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج