۳۷۹۱۴۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

«یه حبه نقد» مهر می‌آید

دبیر گروه نوجوان شبکه کودک و نوجوان درباره برنامه ای که در حوزه نقد فیلم در حال تولید است، عنوان کرد که این مجموعه «یه حبه نقد» نام دارد و احتمالا از مهر ماه پخش آن آغاز شود.

خبرگزاری مهر: دبیر گروه نوجوان شبکه کودک و نوجوان درباره برنامه ای که در حوزه نقد فیلم در حال تولید است، عنوان کرد که این مجموعه «یه حبه نقد» نام دارد و احتمالا از مهر ماه پخش آن آغاز شود.

«یه حبه نقد» مهر می‌آید

سینا معتضدی در گفتگو با ما درباره برنامه ای که قرار است در گروه نوجوان شبکه کودک و نوجوان برای نقد آثار سینمایی روی آنتن برود، گفت: برنامه «یه حبه نقد» هم اکنون در این شبکه در حال تولید است و همزمان هم تدوین می شود تا به پخش برسد.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از هشت قسمت از این برنامه ضبط شده و قرار است هر هفته پنجشنبه ها و جمعه ها روی آنتن برود که یک روز برنامه با حضور دختران در استودیو ضبط می شود و یک روز با حضور پسران. احمد دانش تهیه کننده این برنامه، سید محمدصادق باطنی مجری بخش پسران و عهدیه عظیمی مجری بخش دختران برنامه است.


«یه حبه نقد» مهر می‌آید

دبیر گروه نوجوان شبکه کودک و نوجوان در توضیح بیشتر درباره این برنامه عنوان کرد: در هر برنامه یک فیلم نقد می شود که نظر نوجوانان داخل استودیو را نیز که حدود ۱۲ نفر هستند، شامل می شود. باطنی مجری کارشناس برنامه است و هر جلسه یک کارشناس هم در برنامه حضور دارد و با هدایت این دو نفر بحث پیش می رود.

وی اضافه کرد: ما یک معلم نقد هم داریم که نقد صحیح را آموزش می دهد. او خارج از استودیو برنامه است و سخنانش به صورت جداگانه ضبط می شود. معلم نقد هم فقط یک نفر نیست و هر چند قسمت تغییر می‌کند.

«یه حبه نقد» مهر می‌آید

معتضدی با اشاره به زمان پخش برنامه اعلام کرد: «یه حبه نقد» حدود ۴۰ دقیقه است و ما سعی می کنیم از مهر ماه پخش آن آغاز شود. فصل اول حدود ۲۶ قسمت است که ۱۳ قسمت به دختران نوجوان و ۱۳ قسمت به پسران اختصاص دارد.

وی در پایان درباره تفاوت های این برنامه نقد با دیگر برنامه های سیما عنوان کرد: ویژگی خاص این برنامه حضور نوجوانان است و اینکه خودشان برنامه را با نظر خود پیش می برند و نکاتی که به لحاظ فنی و محتوایی دارند مطرح می کنند. در انتخاب فیلم ها هم سعی کردیم برای دختران و پسران در هر جلسه متفاوت باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج