جاباما
۳۷۹۹۷۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

هوشمندترین لامپ هوشمند معرفی شد

شرکت فیلیپس لامپ‌های هوشمند منازل موسوم به Philips Hue را به امکانات جدیدی مجهز کرده تا برنامه ریزی خودکار سیستم روشنایی منازل را تسهیل کند.

فارس: شرکت فیلیپس لامپ‌های هوشمند منازل موسوم به Philips Hue را به امکانات جدیدی مجهز کرده تا برنامه ریزی خودکار سیستم روشنایی منازل را تسهیل کند. مدل جدید Philips Hue دارای یک حسگر حرکتی است تا از این طریق ورود و خروج افراد به اتاق های منزل را تشخیص داده و به طور خودکار پس از ورود لامپ ها را روشن و بعد از خروج لامپ ها را خاموش کند.
هوشمندترین لامپ هوشمند معرفی شد

تا به حال کاربران Philips Hue باید از ابزار و امکانات ثالث به این منظور استفاده می کردند تا دیگر نیازی به روشن و خاموش کردن دستی لامپ ها نداشته باشند. اما حالا حسگر جدید تمامی این مشکلات رابرطرف کرده است.

این حسگر در درون یک جعبه کوچک نصب می شود و تامین برق آن با دو باتری AAA صورت می گیرد. این حسگر دارای هیچ دوربینی نیست و کنترل دقیق تر آن با app تلفن همراه فیلیپس ممکن است. لذا کاربران می توانند در صورت تمایل این حسگر را فعال یا غیرفعال کنند.

از مزایای این حسگر این است که قبل از خاموش کردن کامل یک لامپ آن را کم نور می کند تا اگر فرد ناگهان تصمیم گرفت به داخل اتاق بازگردد با محیطی تاریک مواجه نشود و مجبور نشود برای روشن شدن محیط مدتی صبر کند.

همچنین این حسگر تنها زمانی عمل می کند که یک اتاق کاملا تاریک باشد و بنابراین استفاده از آن برای ساعات شب برنامه ریزی شده تا حداقل صرفه جویی در مصرف انرژی به عمل آید.

حسگر یاد شده تنها تحرکات را تا فاصله 5 متری خود شناسایی می کند و بنابراین استفاده از آن در اتاق ها و محیط های بزرگ چندان مناسب نیست. همچنین امکان کم وزیاد کردن حساسیت این حسگر وجود ندارد. قیمت این محصول 40 دلار اعلام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج