adexo3
۳۸۰۲۲۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

۳ بازیگر مشهور در فیلم جدید «ریچارد لینکلیتر»

ریچارد لینکلیتر کارگردان نامزد اسکار با انتخاب بازیگران مطرحی شامل برایان کرانستن، استیو کارل و لارنس فیشبورن، فیلم بعدی خود را جلوی دوربین می‌برد.

وب‌سایت آی ‌سینما: ریچارد لینکلیتر کارگردان نامزد اسکار با انتخاب بازیگران مطرحی شامل برایان کرانستن، استیو کارل و لارنس فیشبورن، فیلم بعدی خود را جلوی دوربین می‌برد. «آخرین پرچم در حال پرواز» (Last Flag Flying) یکی از پروژه‌های قدیمی لینکلیتر است که کارگردان سینمای مستقل با اقتباس از رمانی به همین نام، کار نگارش آن را به انجام رسانده و قرار است دنباله‌ای باشد بر فیلم «آخرین ماموریت» (The Last Detail) ساخته هال اشبی که با نقش‌آفرینی جک نیکلسن در سال ۱۹۷۳ روی پرده رفت.

3 بازیگر مشهور در فیلم جدید «ریچارد لینکلیتر»

به گزارش ورایتی، رمان «آخرین پرچم در حال پرواز» نوشته داریل پانیسون نویسنده امریکایی در سال ۲۰۰۵ منتشر شد که در ادامه یکی از رمان‌های قدیمی‌اش بود. رمان «آخرین ماموریت» در سال ۱۹۷۰ به چاپ رسید و سه سال بعد اقتباس سینمایی آن با بازی نیکلسن، رندی کواید و اوتیس یانگ روی پرده رفت.

داستان رمان جدید پانیسون در دورا جنگ عراق رخ می‌دهد و با بازگشت سه شخصیت اصلی کتاب قبلی همراه است. افسران سابق نیروی دریایی (که در فیلم اصلی نیکلسن و یانگ ایفاگر نقش‌شان بودند) به کمک یک مجرم سابقه‌دار (که آن زمان توسط کواید به تصویر کشیده بود) می‌روند و برای بازگرداندن جنازه فرزند او که در جنگ عراق کشته شده، تلاش می‌کنند. استودیوی «آمازون» به عنوان سرمایه‌گذار و پخش‌کننده اصلی این پروژه معرفی شده است.

کارگردان درام تحسین‌شده «پسرانگی» از سال ۲۰۰۶ به این سو، تلاش داشته این پروژه اقتباسی را جلوی دوربین ببرد و زمانی امیدوار بود بتواند از ستاره‌های اصلی «آخرین ماموریت» برای حضور در دنباله جدید این فیلم دعوت کند. درام «هرکس یه چیز می‌خواد!» آخرین ساخته لینکلیتر اوایل سال ۲۰۱۶ به نمایش درآمد.

آخرین فیلم کارل نیز درام‌کمدی «رکود بزرگ» بود که سال گذشته روی پرده رفت و از مدعیان اصلی رقابت‌های اسکار ۲۰۱۶ بود. کرانستن نیز اولین نامزدی اسکار کارنامه‌اش را با نقش‌آفرینی در درام زندگینامه‌ای «ترامبو» به دست آورد اما درنهایت جایزه آکادمی دوره ۸۸ به لئوناردو دی کاپریو رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج