اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۰۵۶۸
۱۰ نظر
۵۰۱۴
۱۰ نظر
۵۰۱۴
پ

یک نماینده: دولت یازدهم وعده دروغ نداده

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم دروغگو نبوده و به مردم هم وعده دروغ نداده است. این دولت شادی و آرامش را به جامعه هدیه کرد.

خبرگزاری ایسنا:‌نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم دروغگو نبوده و به مردم هم وعده دروغ نداده است. این دولت شادی و آرامش را به جامعه هدیه کرد.

بهرام پارسایی در همایش بزرگ حامیان دولت تدبیر و امید که به همت انجمن صنفی معلمان استان فارس در شیراز برگزار شد، با اشاره به مشکلات درونی مجموعه بزرگ آموزش و پرورش، اظهار کرد: بنده به عنوان سخنگوی فراکسیون امید نقدهای فراوانی به جناب وزیر دارم اما به دلایل مختلفی به این نتیجه رسیدیم که استیضاح وزیر آموزش و پرورش در شرایط فعلی به صلاح نیست.

وی با بیان این‌که «اعتقاد داریم اگر مردم رای به تغییر داده‌اند دولت نیز باید تحولاتی را در کابینه خود اعمال کند» اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش قول همکاری برای برآورد کردن مطالبات را داده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بزرگترین اقدام دولت را ایجاد امید و شادی بین مردم دانست آن هم در زمانی که فضای یاس و ناامیدی کشور را در شرایط نا مناسبی قرار داده بود.

سخنگوی فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی، بی‌ثباتی اقتصادی و تورم افسار گسیخته را از دیگر موضوعاتی برشمرد که دولت یازدهم در جهت کاهش آن‌ها تلاش فراوانی کرده و از این رو قابل قدردانی و ستایش است.

وی با بیان این‌که «در دولت قبل قطع‌نامه‌هایی ظالمانه یکی پس از دیگری علیه ما صادر می‌شد» اظهار کرد: اجرایی شدن این قطعنامه‌ها این تصور را به اذهان متبادر می‌کرد که ادامه آن‌ها کشور را در سراشیبی جنگ قرار می‌دهد.

وی با تاکید بر این‌که «در دولت یازدهم دروغگویی حاکم نیست و وعده‌های دروغ به مردم داده نمی‌شود»، گفت: مامشاهده کردیم که در جریان اختلاس‌ها هیچ‌کس مسئولیتی را به عهده نگرفت. در جریان‌هایی مانند اختلاس و ناپدید شدن دکل‌های نفتی کسی مسئولیتی را به عهده نگرفت. اما شاهد بودیم که راجع به فیش‌های نجومی چه حجمه‌هایی علیه دولت انجام شد.

این نماینده مجلس به ریشه بروز حقوق‌های نجومی اشاره و اظهار کرد: ریشه این موضوع به دولت‌های قبل برمی‌گردد و من امروز با قاطعیت این را اعلام می‌کنم که اگر چه پرداخت‌ها غیرقانونی نبوده اما نامتعارف بوده و ریشه این مسئله در دولت های نهم و دهم بنا گذاشته شد و اصلاح‌طلبان در آن نقشی نداشتند.

وی ارتقا جایگاه ملی و عزت کشور را مرهون تلاش‌های دستگاه دیپلماسی کشور در دولت روحانی خواند و آن را برگ زرین دیگر از توفیقات دولت یازدهم عنوان کرد و افزود: ما امروز هم شنیدیم که واگذاری املاک در شهرتهران سوژه رسانه‌ها شده اما رسانه‌های مخالف دولت سکوت کرده‌اند؛ اگرچه حق مطلب این است که درهر حال از حق و حقوق قانونی مردم دفاع کنند؛ چرا که این واگذاری هم به سهم خود بیت‌المال است.

وی دیگر ویژگی خوب دولت روحانی را عذرخواهی و پذیرفتن اشتباه در مسائل مختلف عنوان کرد و گفت: ما به آینده‌ای پرامید و روشن ایمان داریم و هر کسی که بخواهد موج ناامیدی را در جامعه بگستراند قطعاً خیانت کرده است.

پارسایی همچنین ضمن تشکر از اقتدار استاندار فارس و تیم ستادی استانداری در برگزاری انتخاباتی پرشکوه و سالم دراین استان، شورای هماهنگی اصلاحات، فرهنگیان و مردم همیشه در صحنه استان فارس، اظهار کرد: پیغام من به مدیرانی که به میز خود چسبیده و آن را رها نمی‌کنند این است که برخی به واسطه حس تمامیت خواهی اجازه رویش به مدیران دیگر را نمی‌دهند.

وی ماندگاری یک مدیر را مانع از چرخش نخبگان دانست و خطاب به برخی مدیران گفت: وقتی ۹۰ درصد جامعه شما را نمی‌خواهند چرا اصرار به ماندن دارید و می‌خواهید با زور بمانید و خدمت کنید. ما به دولت درخصوص چنین مدیرانی پیغام داده‌ایم و ضمن حمایت قاطعانه فراکسیون امید از تمامیت دولت اما خواستار تغییر و تقویت دولت در این زمینه هستیم.

وی با بیان این‌که «امروز قحط‌الرجال و کمبود نخبه نداریم»، لزوم تغییر در سطح مدیران برخی دستگاه‌ها و جایگزینی مدیران همراه دولت را یادآور شد و تصریح کرد: توانمندی، بهانه خوبی برای ماندن یک مدیر غیرهمراه با دولت نیست. از دولت انتظار تغییر طبق خواسته های مردم داریم.

این نماینده مجلس با اشاره به طرح سئوال سه نماینده از وزیر ارشاد در خصوص لغو کنسرت‌ها، موسیقی را آرام‌بخش‌ترین برنامه‌ها دانست و گفت: در همین همایش هم بخش موسیقی سنتی، قسمت خوب برنامه محسوب می‌شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو نماینده مردمی یا نماینده دولت? به جای مجلس برو جلسات هیات دولت.

    • حاکم

      من مطمئنم تیم فوتبال ایران را بخاطر تشنج دربازی امشب اگر محروم کنند به ضرص قاطع مقصر دولت گذشته بوده

    • بدون نام

      از وام های 25 میلیونی خودرو کاملا مشخصه

    • بدون نام

      دولت یازدهم وعده دروغ نداده ولی هیچکدام از وعدهایش عملی نشده است .

    • سوری

      شما اول انشا یاد بگیر بعد نظر بده

    • امیر

      آقای نماینده یک نفر راستگو را دردولت یازدهم معرفی کن که تاکنون به وعده هایش عمل کرده باشد شایده به شماپیشنهادپست مهمی داده باشند

    • بدون نام

      مگه روحانی شبکه یک نگفت که اگر برجام تصویب شود اونچنان رونق اقتصادی ایجاد کند که مردم به این 45 هزار تومن اصلا نیاز نداشته باشن. فیلمش رو هم دارم

    • بدون نام

      مگر نگفت صد روزه رونق اقتصادی......

    • حمید

      دولت روحانی هیچ گام خیری برا مردم برنداشت نمیتونه یه وام خانه سازی به من جوان بده

    • بدون نام

      کم نگفته..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج