adexo3
۳۸۰۸۱۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

ابراهیم اصغری:

تلویزیون باید چهره منافقین را فاش کند

تهیه‌کننده سینما و تلویزیون گفت: منافقین مهره‌های استکبار جهانی هستند و سینما و تلویزیون باید چهره آنها را فاش کند.

خبرگزاری فارس: ابراهیم اصغری در گفت‌وگویی در مورد لزوم تبیین جنایت‌های منافقین اظهار داشت: از نقاط مهم در برخورد با منافقین در طول تاریخ، عملیات مرصاد بوده که به عملیات «فروغ جاویدان» لقب گرفته است و در اواخر جنگ تحمیلی در غرب کشور رخ داد.

تهیه‌کننده شور شیرین تصریح کرد: عملیات مرصاد از عملیات مهم دوران دفاع مقدس است که رزمندگان اسلام در آن درس بزرگی به منافقین دادند.

اصغری با تأکید بر اینکه منافقین مهره‌های استکبار جهانی هستند، اضافه کرد: منافقین در طول تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران، ابزار استکبار جهانی برای زدن ریشه انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

این تهیه‌کننده سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه منافقین در صف دشمنان انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، اظهار داشت: منافقین مجری اجرای سناریوهای آمریکا و استکبار جهانی برای تخریب بنیان انقلاب اسلامی ایران هستند.

تهیه‌کننده سریال شور شیرین با بیان اینکه سینما و تلویزیون متأسفانه از دفاع مقدس فاصله گرفته است، اظهار داشت: فاصله به این معنا که تولید فیلم و سریال در بخش دفاع مقدس به تعداد انگشتان یک دست رسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      منافقین کوردل که خود را حامی مردم ایران میدانند با مطالعه دقیق دشمنی آنها بعنوان یک ایرانی هموطن خائن باالفطره بسی فراتر از دولت است، سردمداران آنها با اغفال هزاران ایرانی در ایران و شستشوی مغزی در عراق و اسارت و شکنجه و قتل و جنایت با هواداران و اعضای معترض خود و کشتار مردم ایران در دهه شصت بخاطر اعتقادات مذهبی و یا داشتن محاسن و ... حمایت از دیکتاتور خونخوار صدام و حالا حمایت و همدستی با رژیم آل سعود وهابی صفت کفتار صفت دشمنی خود را به مردم ایران ثابت کرده اند و ما مردم ایران از هر قوم و قبیله ایی...........جواب دندان شکنی به خائنین خواهیم داد... بدترین نفاق همدستی با امثال صدام و آل سعود است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج