adexo3
۳۸۰۸۵۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

دستور ویژه برای رسيدگی به حادثه ديدگان سيل

معاون اول رييس‌جمهور در تماس تلفني با استانداران مازندران و گلستان از آخرين وضعيت روند رسيدگي به خسارت ديدگان سيل و طوفان صبح امروز در اين استان‌ها مطلع و خواستار بسيج امكانات براي رسيدگي به آسيب‌ديدگان شد.

خبرگزاری ایسنا: معاون اول رييس‌جمهور در تماس تلفني با استانداران مازندران و گلستان از آخرين وضعيت روند رسيدگي به خسارت ديدگان سيل و طوفان صبح امروز در اين استان‌ها مطلع و خواستار بسيج امكانات براي رسيدگي به آسيب‌ديدگان شد.

دكتر اسحاق جهانگيري در اين تماس تلفني كه بلافاصله پس از اطلاع از وقوع طوفان و سيل در اين استان‌ها صورت گرفت، بر لزوم رسيدگي فوري به آسيب‌ديدگان اين حادثه تاكيد كرد و دستورات لازم را براي ساماندهي وضعيت فعلي و جبران خسارات وارده صادر كرد.

معاون اول رييس‌جمهور هم‌چنين از دستگاه‌ها و نهادهاي امدادرسان استان‌هاي مازندران و گلستان به‌خاطر اقدامات امدادرساني براي رسيدگي به حادثه‌ديدگان قدرداني كرد و خواستار تداوم روند كمك‌رساني با حداكثر توان و بسيج امكانات به مردم مناطق خسارت ديده در اين استان‌ها شد.

گفتني است از نخستین ساعات صبح امروز (جمعه ۱۲ شهریور) طوفان شديد و بارش بي‌وقفه باران، خسارات سنگيني به منازل مسكوني و تاسیسات در شهرها و روستاهاي مختلف استان‌هاي مازندران و گلستان وارد کرده و موجب بروز آبگرفتگی در اين مناطق شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج