۳۸۱۴۱۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مل گیبسون «رستاخیز» را می‏ سازد

در حالی که حدود دو ماه پیش اعلام شده بود مل گیبسون با یک فیلم دیگر از مسیح باز می‌گردد، اکنون او نام این فیلم را اعلام کرد.

روزنامه بانی فیلم: در حالی که حدود دو ماه پیش اعلام شده بود مل گیبسون با یک فیلم دیگر از مسیح باز می‌گردد، اکنون او نام این فیلم را اعلام کرد.

مل گیبسون «رستاخیز» را می‏ سازد

به نقل از آسوشیتدپرس، مل گیبسون که قرار است کارگردانی فیلم دوم «مصایب مسیح» را انجام دهد گفت اسم این فیلم «رستاخیز» خواهد بود.

چندی پیش اعلام شده بود فیلمنامه‌نویس فیلم «شجاع‌دل» در حال نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم جنجالی «مصایب مسیح» است و مل گیبسون این فیلم را می‌سازد.

مل گیبسون گفت این فیلم موضوعی بسیار بزرگ دارد و باید خیلی خوب دیده شود زیرا ما قصد نداریم که صرفا یک دنباله برای فیلم قبلی بسازیم.

فیلمنامه‌ای که به قلم رندال والاس نوشته می‌شود، شکل دهنده قسمت دوم این فیلم خواهد بود و مل گیبسون امیدوار است در عین حال بتواند ادامه بزرگ‌ترین فیلم دوران کاری‌اش یعنی «مصایب مسیح» را با همان قدرت و تاثیرگذاری بسازد.

راندال والاس که فیلمنامه اولین تجربه کارگردانی مل گیبسون یعنی «شجاع‌دل» را در سال ۱۹۹۵ نوشته بود، برای این فیلمنامه نامزد اسکار شد و فیلم نیز اسکار بهترین فیلم سال را برد.

گیبسون که چندی پیش ساخت این فیلم را تایید کرده بود ، همان زمان گفته بود که کار این فیلم در واقع آغاز شده و اکنون اعلام کرده این فیلم با عنوان «رستاخیز» ساخته خواهد شد. این بازیگر گفت: البته ما کار عظیمی پیش روی داریم و می دانید که این فیلم «مصایب ۲» نیست، بلکه با عنوان «رستاخیز» ساخته می‌شود.

در این فیلم قرار است داستان رستاخیز مسیح روایت شود. به همین دلیل گیبسون درباره آن گفت: این موضوع خیلی بزرگ است و لازم است طوری ساخته شود که همه آن را ببینند چون ما نمی‌خواهیم کاری ساده انجام دهیم و تنها یک دنباله بسازیم. می دانی، باید آنچه اتفاق افتاده، بازخوانی شود. اما برای این کار، تجربه و کشف عمیق معانی آنچه فیلم درباره آن است، اهمیت زیادی دارد. برای همین رندال والاس دارد به خوبی وظیفه اش را انجام می‌دهد.

فیلم قبلی که پر از خون و جزییات سخت ۱۲ ساعت آخر زندگی مسیح بود، طبیعتا قابل تکرار نیست و در این فیلم جز رستاخیز، نمی‌توان موضوع دیگری را در مرکز توجه قرار داد.

گیبسون درباره فیلمنامه نویسش گفت: او یک نویسنده فوق‌العاده و یک کارگردان بزرگ است. او «ما سرباز بودیم» و «بهشت واقعی است» را ساخته و به همین دلیل هم نویسنده و هم کارگردانی عالی است.

این فیلمنامه نویس پیش از این درباره این فیلم گفته بود: همیشه می‌خواستم این قصه را روایت کنم» وی که استاد دین شناسی در دانشگاه دوک بوده و در زمینه رستاخیز تخصص دارد افزود: مصایب آغاز ماجرا بود و این جا حرف‌های دیگری برای گفتن وجود دارد.

گیبسون از سال ۲۰۰۶ به دلیل پرونده‌های مختلفی که به دلیل نژادپرستی علیه وی مطرح شده بود، از سینما فاصله گرفته بود و جر بازی در چند فیلم کوچک، دیده نشده بود.

والاس و گیبسون پروژه «نوک اره آهن‌بر» را چندی پیش با هم جلو بردند و گیبسون کارگردانی این فیلم را به تازگی به پایان برده است. این فیلم را نیز والاس نوشته و اندرو گارفیلد در نقش دزموند تی.داس در آن بازی کرده است و در نقش یک پزشک ارتشی است که بر مبنای باورهای مذهبی‌اش از حمل اسلحه خودداری می‌کند. این فیلم قرار است اواخر امسال اکران شود.

«مصایب مسیح» پرفروش ترین و موفق‌ترین فیلم مستقل در تاریخ سینماست که بدون اتکا بر استودیوهای بزرگ هالیوود ساخته شد و ۶۱۲ میلیون دلار فروش کرد. این فیلم با بودجه ۳۰ میلیون دلاری ساخته شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج