اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۱۴۵۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

کشتیرانی هند به‌ دنبال کشتیرانی ایران

شرکت کشتیرانی هند (SCI) که بزرگترین شرکت کشتیرانی این کشور است سرگرم مذاکره با شریک ۴۰ ساله اش - شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران- درباره یک مدل تجاری است تا جغرافیای جدیدی را برای فعالیتهای تجاری خود ایجاد کند.

ایسنا: شرکت کشتیرانی هند (SCI) که بزرگترین شرکت کشتیرانی این کشور است سرگرم مذاکره با شریک ۴۰ ساله اش - شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران- درباره یک مدل تجاری است تا جغرافیای جدیدی را برای فعالیتهای تجاری خود ایجاد کند.

جوینت ونچر این دو شرکت کشتیرانی به دلیل تحریمهای بین المللی که علیه ایران وضع شده بود سالها غیرفعال مانده بود اما اکنون برای کاوش فرصتهای تجاری جدید در منطقه، فعال شده است.

بی بی سینها، رییس هیات مدیره و مدیرکل شرکت کشتیرانی هند در این باره گفت: طرح‌های متعددی مانند بهترین مسیر نفت کش میان هند و ایران و تجارت کانتینری از هند به ایران وجود دارد. از آنجا که ایران روابط قوی با سایر کشورهای آسیای مرکزی دارد، شرکت کشتیرانی هند هم بدنبال ورود به این بازارهاست.

این شرکت کشتیرانی دولتی در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به دلیل فضای کسب و کار جهانی تیره، درآمد چندان مطلوبی نداشت.

مدیرکل شرکت کشتیرانی هند خاطرنشان کرد: ایران به عنوان دومین صادرکننده بزرگ نفت، اقتصاد بزرگی به شمار می رود و فرصتهای تجاری با ایران برای شرکت کشتیرانی هند بسیار بالاست. بعلاوه، روابط ایران با کشورهایی مانند قزاقستان، ترکمنستان و جمهوری آذربایجان قوی بوده و جوینت ونچر این شرکت می تواند از این بازارها بهره برداری کند.

این جوینت ونچر که در حال حاضر سه کشتی فله‌بر و یک نفتکش دارد، ممکن است در آینده نزدیک یک کشتی کانتینری را کرایه کند.

با اینهمه مدیرکل شرکت کشتیرانی هند اظهار کرد هنوز هر گونه پیش بینی درآمد برای هر یک از این بخشها زود است زیرا در حال حاضر دو طرف در مرحله مذاکره قرار دارند و دو یا سه سال طول خواهد کشید که این جوینت ونچر سودآور شود.

شرکت کشتیرانی هند و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران پس از سالها تحریمهای هسته ای علیه تهران، در سال ۲۰۱۲ تصمیم گرفتند این جوینت ونچر را منحل کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برجام فایده نداشت!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج