adexo3
۳۸۱۵۴۵
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

حمله انتحاری در عراق، جان ۶ تن را گرفت

منابع امنیتی در استان صلاح الدین عراق امروز (شنبه) اعلام کردند که در پی حمله انتحاری در منطقه طوزخورماتو در شرق این استان، ۶ تن کشته و ۶ تن دیگر زخمی شدند.

خبرگزاری ایرنا: منابع امنیتی در استان صلاح الدین عراق امروز (شنبه) اعلام کردند که در پی حمله انتحاری در منطقه طوزخورماتو در شرق این استان، ۶ تن کشته و ۶ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش پایگاه خبری المسله عراق، عبد الرحمن الشمری پلیس استان صلاح الدین واقع در شمال عراق به رسانه های محلی گفت: یک عامل انتحاری در حالی که سوار بر یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده بود، به سمت محل تجمع ترکمن های شیعه شهرک «شاه سیان» در منطقه طوزخورماتو واقع در شرق استان حرکت و خودروی خود را نزدیک آنها منفجر کرد.
الشمری افزود: در پی انفجار این خودرو دست کم 6 غیر نظامی کشته و 6 تن دیگر زخمی شدند و خسارت های فراوانی به بار آمد.

این در حالی است که نیروهای امنیتی عراق با پشتیبانی عشایر استان صلاح الدین روز گذشته حملات بزرگ تروریست های داعش از چند جبهه به منطقه مطیبیجه در جنوب صلاح الدین را دفع کردند.

به گزارش ایرنا، نیروهای امنیتی با حمایت الحشد الشعبی موفق شدند چهارشنبه 10 اگوست (شهریور) منطقه مطیبیجه واقع در میان استان های دیاله و صلاح الدین را به طور کامل از کنترل تروریست ها خارج کنند.

گروهک تروریستی داعش که در ماه های گذشته متحمل شکست های سختی از نیروهای عراقی شده، اکنون دست به حمله های انتحاری و انفجار بمب در برخی از مناطق آزاد شده از جمله از استان صلاح الدین عراق و بغداد زده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ع ش

      انشاءالله هرچه زودترریشه داعش و سردمداران عربستان واسراییل خشکانده بشه که اینجوری مردم رو گرفتار کردنند امین یا ربالعالمین

    • شکری

      انشاءالله شرشون به خودشون برگرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج