اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۱۶۹۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تیر خط مترو بر قلب تاریخی شهر ری

به گفته عضو شورای فنی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، تجهیز ایستگاه مترو در فضای میانی «برج طغرل» و «قبرستان ابن‌بابویه» در حالی صورت می‌گیرد که در این خصوص، هیچ استعلامی از میراث فرهنگی انجام نشده است.

روزنامه دنیای اقتصاد: به گفته عضو شورای فنی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، تجهیز ایستگاه مترو در فضای میانی «برج طغرل» و «قبرستان ابن‌بابویه» در حالی صورت می‌گیرد که در این خصوص، هیچ استعلامی از میراث فرهنگی انجام نشده است.

سید احمد محیط طباطبایی، عبور مترو از میان بنای تاریخی «برج طغرل» و «قبرستان ابن‌بابویه» را اقدامی غیرقانونی و آسیب‌زننده به این دو محوطه‌ تاریخی دانست. او با بیان اینکه میراث فرهنگی سه‌شنبه گذشته متوجه این اتفاق شد و به سرعت کار را متوقف کرد، افزود: «با توقف کار شرکت مترو حتی تونلی که حفاری شده بود را پُر کردند، اما جالب است که دو روز پیش متوجه شدیم در حال تجهیز ایستگاه مترو هستند.»

محیط طباطبایی با تاکید بر اینکه باید مسیر این خط از مترو تغییر کند، ادامه داد: «علاوه‌بر استعلام نکردن از میراث فرهنگی، حتی در حال وقت‌کُشی هستند تا ایستگاه مترو را کاملا تجهیز و راه‌اندازی کنند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج