۳۸۱۷۸۲
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

«آدم بد»ها هم خوب می فروشند!

ویل اسمیت و خطرهای ملاقات با جارد لتو

ویل اسمیت هنرپیشه معروف و سیاهپوست آمریکایی گفته بود در زمان تهیه فیلم «جوخه خودکشی» که در بردارنده تعدادی از کاراکترهای منفی و «آدم بد»های آثار کمیک استریپی است و اکران پر سود خیره کننده ای طی ۶ هفته اخیر داشته است، عملاً هرگز جارد لتو را ملاقات نکرده بود

روزنامه بانی فیلم: ویل اسمیت هنرپیشه معروف و سیاهپوست آمریکایی گفته بود در زمان تهیه فیلم «جوخه خودکشی» که در بردارنده تعدادی از کاراکترهای منفی و «آدم بد»های آثار کمیک استریپی است و اکران پر سود خیره کننده ای طی ۶ هفته اخیر داشته است، عملاً هرگز جارد لتو را ملاقات نکرده بود زیرا او دائماً و حتی در ساعات استراحت و خواب با گریم و حالت جوکر، رل محوله به وی می زیست و تا پایان زمان تهیه فیلم که شش ماه طول کشید، هرگز از این قالب خارج نشد و روز پایانی کار این دو نفر در فیلم نیز یکسان نبود تا چنان دیداری شکل گیرد.

ویل اسمیت و خطرهای ملاقات با جارد لتو

اما ویل اسمیت سرانجام دو هفته پیش به طور تصادفی در یک محفل سینمایی جارد لتو را بدون گریم دید و با او گفت و گو کرد. وقتی خبرنگاران از او پرسیدند لتو را چطور آدمی دیدی، اسمیت گفت: آدم بدی نشان نداد، هر چند کسی که با کاراکتر جوکر زندگی و تنفس می کند، نمی تواند خطرناک نباشد و خصوصیات جوکر در او حلول نکند!

یک خصوصیت و اتفاق جالب در «جوخه خودکشی» این است که به رغم گرد هم آمدن کاراکترهای منفی کمیک استریپی در این فیلم، آنها در بسیاری از دقایق به کارهای نیک مشغول اند و با اشرار می ستیزند و می کوشند مانع مهلکه سازی های آنان شوند و جهان را به سوی امنیتی به پیش رانند که بدون آن زندگی به سوی نابودی سوق خواهد یافت.

در «مردان ایکس» و همچنین «انتقامجویان» و حتی «کاپیتان آمه ریکا» بارها فرضیه و رویه به کارگیری همزمان قهرمانان متعدد کمیک استریپی به اجرا در آمده بود و در آثار کمپانی مارول و شرکایش مثل دیسنی و سونی به دفعات از ترکیب قهرمانان مختلف استفاده شده بود اما همه آنها قهرمانان مبارزه کننده با شرارت و بدکرداری ها بوده و به جناح بد عهدها و دردسرسازها تعلق نداشتند و این تابوی خاص امسال توسط «Suicide squad» شکسته شده است و مشتی آدم های بد و ضد قهرمانان داستان های کمیک بوکی صحنه گردان اصلی هستند و از قهرمانان معروف مثبت خبری نیست. ضد قهرمانانی که با بازی ویل اسمیت و جارد لتو در رل های آنان، جلوه گری بیشتری یافته و بیش از پیش اوج گرفته اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج