adexo3
۳۸۲۲۲۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

چین از برزیل هواپیما خرید

خبرگزاری شین هوای چین روز یکشنبه در گزارشی از شانگهای اعلام کرد که خط هوایی رنگی گیژوی چین یک قرارداد ۲۴۹ میلیون دلاری خرید ۵ هواپیمای ایی-۱۹۰ از شرکت هواپیمایی امبرائر برزیل امضاء کرد.

خبرگزاری ایرنا: خبرگزاری شین هوای چین روز یکشنبه در گزارشی از شانگهای اعلام کرد که خط هوایی رنگی گیژوی چین یک قرارداد ۲۴۹ میلیون دلاری خرید ۵ هواپیمای ایی-۱۹۰ از شرکت هواپیمایی امبرائر برزیل امضاء کرد.
این گزارش به نقل از بیانیه ای که امروز از سوی این شرکت صادر شد اعلام کرد کرد این قرارداد در سمینار مشترکی که عصر دیروز در شانگهای برگزار شد و میشل تمر، رییس جمهور برزیل نیز در آن شرکت داشت میان ژای یان، مدیر عامل شرکت گیژو و پائولو سزار دو سوزا، مدیرعامل امبرائر امضاء شد.
براساس این قرارداد، قرار شد که امبرائر دو هواپیمای اولیه را در سال 2017 در اختیار شرکت و خط هوایی چین قرار و سه هواپیمای بعدی را نیز طبق درخواست طرف چینی، تحویل دهد.
همچنین طبق این قرارداد، امبرائر ۲ جت شخصی 'فنوم-۳۰۰' را نیز در موعد مقرر در اختیار شرکت هواپیمایی رنگی یون نان چین قرار می دهد.

پائولو سزار دو سوزا، مدیرعامل امبرائر ضمن اعلام افزایش تمایل طرف چینی به خرید از شرکتش، گفت که این شرکت طی 15 سال اخیر 230 هواپیما به چین فروخته است که حدود 12 درصد درآمد شرکت را شامل می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعد ما میخوایم از چین هواپیما بخریم مسخره نیست ؟؟!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج