adexo3
۳۸۲۴۳۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گزینه روحانیون اصلاح‌ طلب روحانی یا ظریف؟

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تا آنجایی که از جلسات مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم خبر دارم در میان روحانیون اصلاح‌طلب بحث جایگزینی ظریف به جای روحانی مطرح نیست و رایزنی با ظریف صورت نگرفته و گزینه روحانیون اصلاح‌طلب آقای روحانی است.

روزنامه اعتماد: عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تا آنجایی که از جلسات مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم خبر دارم در میان روحانیون اصلاح‌طلب بحث جایگزینی ظریف به جای روحانی مطرح نیست و رایزنی با ظریف صورت نگرفته و گزینه روحانیون اصلاح‌طلب آقای روحانی است.

محمدتقي فاضل ميبدي درباره اينكه برخي روحانيون درحال رايزني با محمدجوادظريف براي حضور در انتخابات هستند، گفت: جايگزيني براي آقاي روحاني مطرح نيست و نمي‌دانم بر چه اساسي اين بحث مطرح شده و در جلساتي كه برگزار مي‌شود كسي چنين بحثي را مطرح نكرده است. گزينه اول اصلاح‌طلبان آقاي روحاني است و هيچگاه ظريف رقيب او در انتخابات نمي‌شود.

او در تصريح موج ایجاد شده مبنی بر تاييد صلاحيت نشدن روحاني از سوي شوراي نگهبان گفت: دليلي براي ردصلاحيت روحاني وجود ندارد و البته عده‌اي در اين زمينه هياهويي دارند اما معتقديم توجيهي براي اين كار وجود ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج