اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۲۵۷۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیشنهادی به آیت الله علم الهدی

آیت الله علم الهدی در فرصتی که تلویزیون برای او مهیا ساخته بود در ماجرای ممنوعیت برگزاری کنسرت در مشهد مقدس به دفاع از خود پرداخت.

علیرضا کریمی در آفتاب یزد نوشت: آیت الله علم الهدی در فرصتی که تلویزیون برای او مهیا ساخته بود در ماجرای ممنوعیت برگزاری کنسرت در مشهد مقدس به دفاع از خود پرداخت. هدف برنامه این بود که بگوید « آیت الله به هیچ وجه جزم اندیش نیست بلکه هم موسیقی گوش می دهد و هم عضو شبکه های اجتماعی است».حال اینکه چقدر این گفتگو توانسته موثر بیفتد، الله اعلم.

نکته ای که این وجیزه کوتاه قصد دارد به آن بپردازد به بخش دیگری از اظهارات امام جمعه مشهد ارتباط دارد.آنجا که آیت الله علم الهدی می فرماید در شبکه های اجتماعی درخواستی صورت گرفت برای حضور در فلان پارک مشهد جهت حمایت از برگزاری کنسرت اما کسی نیامد.در حقیقت این گفته آیت اللهعلم الهدی بدین معنی است که علیرغم جنجال های اخیر، مردم مشهد تمایلی ندارند در شهرشان کنسرتی برگزار شود و امام جمعه مشهد به نمایندگی از مردم این شهر سخن ناصوابی نگفته است.

اتفاقا چندی پیش نیز نگارنده در یادداشتی در همین ستون نوشتم «گناه مردم مشهد چیست که باید از چنین تفریحی محروم شوند و اگر آقایان مخالف برگزای کنسرت در این شهر هستند چه پیشنهاد جایگزینی برای جوانان مشهدی دارند؟»

ضمن آنکه پرسش فوق همچنان بی پاسخ مانده است و آیت الله نیز به آن اشاره ای نداشتند به نظر می رسد بررسی اظهارات اخیر امام جمعه مشهد در گفتگوی تلویزیونی اخیر می تواند راه گشا باشد.بدین صورت که از فحوای کلام آیت الله بر می آید ایشان تابع نظراکثریت هستند چرا که فرمودند در همین ارتباط کمپینی در شبکه های اجتماعی در یکی از مناطق مشهد شکل گرفته اما مورد استقبال واقع نشده است.حال با توجه به موضوع فوق می توان با عطف به نظر امام جمعه مشهد در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری کنسرت در این شهر یک شبه رفراندوم را میان مردم مشهد برگزار نمود تا نتایج آن برای همیشه حجت را تمام کند.از آنجایی که آیت الله علم الهدی فرمودند عضو شبکه های اجتماعی هستند پس می دانند براحتی می توان توسط همین شبکه اطلاع رسانی از مردم در موضوعات مختلف نظرخواهی کرد.فلذا بهتر است نظرخواهی توسط همین شبکه ها با نظارت خود امام جمعه مشهد صورت گیرد تا بر همگان مشخص شود که مردم مشهد طرفدار کدام ایده و نظر هستند.

چندی پیش در خبرها آمده بود که طرفداران آیت الله علم الهدی در مشهد تجمع برگزار نموده اند و به حمایت از ایشان پرداختند.خب طبعا در چنین شرایطی کسانی که با آیت الله همنظر نیستند نیز حق دارند نه تجمع به آن شکل اما حداقل این اجازه را دارند در شبکه های اجتماعی در چارچوب قانون و ضمن احترام به نظر علما نظر خود را بگویند و مطرح نمایند چه می خواهند .
امید است آیت الله علم الهدی از این پیشنهاد استقبال نمایند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج