اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۲۷۰۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

وضعیت بازار گوشت درآستانه عید قربان

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی قیمت هرکیلوگرم از این نوع گوشت را برای مشتریان بین ۳۴ تا ۳۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت گوشت گوسفند فعلا در بازار به ثبات رسیده است.

خبرگزاری مهر: علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه قیمت گوشت گوسفندی طی حدود دو ماه اخیر بین ۴ تا ۵ هزارتومان و نسبت به حدود دو هفته قبل ۱۰۰۰ تومان گران شده است، اظهارداشت: قیمت این نوع گوشت نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته و به نظر می‌رسد در یک هفته اخیر قیمت‌ها به ثبات رسیده است.

وی قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه عرضه به مغازه دار را بین ۳۰ تا ۳۱ هزار تومان و عرضه به مشتری بین ۳۴ تا ۳۵ هزارتومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به اینکه عرضه دام در بازار نسبت به هفته‌های گذشته بیشتر شده است، افزود: جلوی خروج دام از کشور گرفته شده و به همین دلیل عرضه آن در بازار داخل بیشتر شده است ضمن اینکه به همین دلیل قیمت‌ها به ثبات رسیده و در یک هفته اخیر تغییری نداشته است.

ملکی درباره پیش بینی‌ وضعیت بازار در هفته آتی و عید قربان نیز گفت: اوایل هفته آینده بهتر و دقیق‌تر می‌توان در این زمینه اظهارنظر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج