adexo3
۳۸۲۷۱۷
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

تاریخ رونمایی کیا ریو ۲۰۱۷ مشخص شد

نخستین جزئیات و تصاویر نسل جدید Kia Rio منتشر شد. رونمایی رسمی این خودرو سه هفته دیگر و در نمایشگاه خودرو پاریس است.

وب سایت جی اس ام: نخستین جزئیات و تصاویر نسل جدید Kia Rio منتشر شد. رونمایی رسمی این خودرو سه هفته دیگر و در نمایشگاه خودرو پاریس است. حالا که ۱۶ سال از حضور ریو در بازار می‌گذرد نوبت به معرفی نسل چهارم آن رسیده است. طراحی این نسل وظیفه استودیوهای طراحی کیا در آلمان و کالیفرنیا و البته زیرنظر مرکز اصلی طراحی کیاموتورز در Namyang کره‌جنوبی انجام شده است.
تاریخ رونمایی کیا ریو 2017 مشخص شد

خطوط طراحی در کیا ریو ۲۰۱۷ نسبت به گذشته تیزتر و کشیده‌ترند. در نسل جدید این هاچ‌بک همچنان جلوپنجره Tiger Nose کیا به چشم می‌خورد که حالا هم کشیده‌تر شده و هم نازک‌تر است. چراغ‌های جلو نیز، که LEDهای روز را درون خود جای داده‌اند، مجددا طراحی شده‌اند و نسبت به قبل حجم کمتری دارند. در قسمت عقبی خودرو نیز هرچند چراغ‌ها و سپر جدیدند، درب صندوق و اسپویلر بالای آن بدون تغییر باقی مانده‌اند.
تاریخ رونمایی کیا ریو 2017 مشخص شد

در ابعاد و اندازه‌ها نیز ریو 2017 در حد میلیمتری از نسل سابقش بزرگ‌تر است! طول خودرو 1.5 سانتیمتر بزرگ‌تر شده که 1 سانتیمتر آن به افزایش فاصله محوری برمی‌گردد. عرض و ارتفاع خودرو نیز هردو 5 میلیمتر کمتر از گذشته‌اند. درون کابین به‌غیر از فضای میان دو صندلی جلو و تریم درب‌ها، مابقی جزئیات از صفحه کیلومتر و فرمان بگیرید تا داشبورد و حتی دریچه‌های تهویه همگی از نو طراحی شده‌اند. همچنین وجود چرم مصنوعی صندلی‌ها، روکش چرمی فرمان، روکش مشکی براق داشبورد و نویگیشنی که از روی تصویر منتشرشده کیا می‌توان به وجود آن‌ها پی‌برد احتمالا برای تیپ‌های گران‌تر این خودرو هستند.
تاریخ رونمایی کیا ریو 2017 مشخص شد

ویژگی دیگری از که از ریو جدید می‌دانیم فضای بار آن است که، طبق گفته کیا، بیشترین گنجایش را درمیان همکلاسانش دارد. این فضای بار در حالت عادی 288 لیتر است که با خواباندن صندلی‌های عقب به 974 لیتر هم می‌رسد. البته کیا از همین ابتدا گفته است که مشتریان قادر به انتخاب تریم‌های مشکی، خاکستری و قرمز برای ریو هستند. مابقی اطلاعات کیا ریو 2017 از جمله اطلاعات فنی آن در روزهای آینده و به‌تدریج منتشر می‌شود. زمان رونمایی رسمی این خودرو نیز هشتم مهرماه و در نمایشگاه خودرو پاریس 2016 است.
تاریخ رونمایی کیا ریو 2017 مشخص شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج