۳۸۲۷۴۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

اخبار جدید از خودروی الکتریکی مرسدس بنز

چند وقتی است که می دانیم دایملر، شرکت مادر مرسدس بنز در آلمان، قصد دارد تا پیش از پایان سال جاری، یک خودروی تمام الکتریکی را رونمایی کند. با این حال، به نظر می رسد این شرکت بلندپروازی های بسیار بیشتری را در سر می پروراند.

وب سایت تک شات: چند وقتی است که می دانیم دایملر، شرکت مادر مرسدس بنز در آلمان، قصد دارد تا پیش از پایان سال جاری، یک خودروی تمام الکتریکی را رونمایی کند. با این حال، به نظر می رسد این شرکت بلندپروازی های بسیار بیشتری را در سر می پروراند.

اخبار جدید از خودروی الکتریکی مرسدس بنز

براساس گزارش تازه ای که خبرگزاری رویترز منتشر کرده، به نظر می رسد مرسدس بنز در حال کار بر روی تولید شش خودروی الکتریکی است. مرسدس بنز چند ماه پیش وعده داده بود که نخستین خودروی تمام الکتریکی خود را در نمایشگاه خودروی امسال شهر پاریس که ماه آینده برگزار می شود رونمایی خواهد کرد.

براساس گزارش منتشر شده از سوی رویترز، منابع آگاه به این خبرگزاری گفته اند که برنامه رونمایی از این خودروی تمام الکتریکی در ماه آینده همچنان به قوت خود باقی است، اما به منظور رقابت با شرکت تسلا که این روزها صدرنشین بازار خودروهای الکتریکی است، و همچنین به منظور پیشی گرفتن از سایر رقابلی آلمانی همچون آئودی و فولکس واگن، دایملر با جدیت تمام مشغول توسعه طرح های خود برای تولید شش تا نه خودروی الکتریکی است.

در عین حال که هنوز نمی دانیم این خودروهای جدید دارای چه نشان و مشخصاتی خواهند بود، ولی انتظار می رود که در این میان، دو مدل سواری و دو مدل شاسی بلند با نشان بنز وارد بازار شوند و البته مدلی که در نمایشگاه پاریس رونمایی می شود هم یکی از همین موارد خواهد بود. همچنین، هنوز مشخص نیست که این خودروها از چه زمان در اختیار مشتریان قرار می گیرند. البته شنیده شده که نخستین خودروی الکتریکی بنز احتمالا از سال ۲۰۱۸ وارد خیابان ها خواهد شد.

به هر حال، آنچه مشخص است این است که بازار خودروهای الکتریکی روز به روز داغ تر است و هیچ یک از شرکت های خودروساز تمایلی ندارند تا از این بازار پرسود جا بمانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      اگر بیاد ایران من حتما میخرم البته شاید سال۲۰۲۰وارد ایران بشه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج