اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۲۷۵۵
۱۲ نظر
۵۰۱۰
۱۲ نظر
۵۰۱۰
پ

روانچی: نظر نظام درباره FATF لازم الاجرا است

معاون اروپا و آمریکای وزیر امور خارجه با بیان این که در حال ارائه یک لیست از بدعهدی آمریکایی ها در برجام به هیات نظارت بر برجام هستیم، گفت: هیات نظارت بر برجام تصمیم گیرنده درباره زمان و چگونگی برخورد با این بدعهدی ها است.

خبرگزاری ایرنا: معاون اروپا و آمریکای وزیر امور خارجه با بیان این که در حال ارائه یک لیست از بدعهدی آمریکایی ها در برجام به هیات نظارت بر برجام هستیم، گفت: هیات نظارت بر برجام تصمیم گیرنده درباره زمان و چگونگی برخورد با این بدعهدی ها است.

مجید تخت روانچی روز دوشنبه در حاشیه نهمین نشست معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پارک های علم و فناوری منتخب در سالن جهاد علمی وزارت علوم، این مطلب را به خبرنگاران گفت.

وی افزود: ما از ابتدای مذاکرات ایران با گروه ۱+۵ به صورت دقیق تعهدات طرف های مقابل و همچنین انجام آن را رصد و به مراجع ذیصلاح کشور گزارش کرده ایم.

عضو تیم مذاکره کننده هسته ای با اشاره به این که ما تعهدات خود را انجام دادیم، طرف های مقابل نیز باید به تعهد خود عمل می کردند، تاکید کرد: به طور حتم هیات نظارت بر برجام تصمیم گیر نهایی در خصوص نحوه برخورد با بدعهدی آمریکایی ها در موضوع برجام است.

تخت روانچی در پاسخ به پرسشی در این باره که آیا FATF ارتباطی با تعهدات ایران در برجام دارد یا خیر، گفت: یکی از مباحثی که در طول مذاکرات به آن پرداخته شد و در حال حاضر مورد تاکید ما می باشد، این است که استقلال خود را با هیچ چیز دیگری معاوضه نمی کنیم.

وی ادامه داد: ما در جهت همسان سازی سیستم مالی خود با سیستم بین المللی مالی دنیا یک سری مذاکراتی انجام دادیم که از جمله آن بحث FATF است؛ تصمیم شورای عالی امنیت ملی و مجموعه نظام در این خصوص، لازم الاجرا خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسنت

    • علی زندی

      خدا وند عاقبت سیاسیون بی سیاست ما را نه ،، عاقبت ما را بخیر کند ما را بگو که بر روی چه دیواری یادگاری مینوشتیم ...

    • بدون نام

      درستش همینه

    • رضا

      ببینیم این دولت باز چه خوابی برا این مملکت دیده که میخواد باز سر مردم رو کلاه بزاره ...

    • خسروی

      شما وقتیکه خون شهدا را که سرمایه جاودانه وپرافتخار این ملت غیوروبا عزت بودوهمه چیز مملکت را به باد فنا دادید دیگراستقلال ازدیده گاه شما چه معنی ومفهومی داردکه بخواهید ان راحفظ کنید؟شماها تاقیامت مدیون این مملکت وملت بوده وخواهید بود تاریخ حال و اینده گواهی خواهد داد وشرمندگیتان رابرپیشانی خودوخیانتهایتان حک خواهد نمود!!!!

    • بدون نام

      این دولت هرکاری داره انجام میده به نفع مردمه

    • رضا

      اعتماد به آمریکا آخرو عاقبت خوشی نداره

    • بدون نام

      همینه

    • حسین

      این یک قانون بین المللی برای مبارزه با پول شوییه اجرای آن کاملا به نفع مردم ومنافع ملی میباشد ومنافع زیادی برای کشور دارد والبته دست خیلیها رو از دزدی وفساد ورانت وپولهای کسیف دور میکنه تعجبم مخالفین قانون پولشوی از چی میترسند

    • حسین

      نظر دادم ساتسور کردید والا خودیم جانباز برادر شهید و6سال حضور در جبهه فقط خاک برسرم شده اصلاح طلبم ومعتقدم این نظام با اصلاح میماند ولی با تند روی نابود میشود

    • بدون نام

      درود بر دولت تدبیر و امید

    • بدون نام

      حسین جان ۱:۲_____خیلی شفاف تو ضیح دادی ،متشکرم

      بیشتر توضیح دهید ،،،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج