اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۲۹۷۰
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

زمان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: مقرر شده آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی هم زمان با برگزاری آزمون جذب نیرو برای دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار شود.

خبرگزاری میزان: مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: مقرر شده آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی هم زمان با برگزاری آزمون جذب نیرو برای دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار شود.
حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گفت: بعد از تغییر و تحولاتی که در زمان برگزاری آزمون استخدامی اعمال شد، زمان جدید برپایی این آزمون را اعلام کردیم.

وی افزود: آزمون استخدامی دستگاه های دولتی در روز جمعه ۲۱ آبان ماه برگزار خواهد شد و کلیه داوطلبان در این روز با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما به مسئولان وزارت آموزش و پرورش این بوده که آزمون استخدامی خود را هم زمان با برپایی آزمون استخدامی دستگاه های دولتی و دانشگاه های علوم پزشکی برگزار کنند.

توکلی ادامه داد: مسئولان وزارت آموزش و پرورش برای اعلام زمان آزمون استخدامی خود در حال بررسی های بیشتر هستند و قرار شده زمان مد نظر خود را به سازمان سنجش کشور اطلاع دهند.

وی با اشاره به جذب ۱۰ هزار معلم پیمانی در آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به اینکه قرار است ۱۰ هزار معلم پیمانی در سراسر کشور جذب وزارت آموزش و پرورش شوند برگزاری این آزمون از دشواری هایی برخوردار خواهد بود اما این آمادگی را داریم که سه آزمون استخدامی را هم زمان با هم در سراسر کشور برگزار کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نتيجه دومي رو نداده سومي رو ثبت نام کردن.کلا همه سر کاريم
      اسفند94.امتحان داديم ارديبهشت نتايج اوليه اومد خرداد مصاحبه رفتيم تا الان هم اسير و در بدر امروز و فرداي آقايون هستيم براي معرفي به مصاحبه عقيدتي و ..

      اين قصه سر دراز دارد
      خدايي که ما رو تو اين گوشه دنيا قرار داده خودش هم صبر به ما عنايت کنه

    • حمید

      برید اختلاس دانشگاه فرهنگیان رو جمع کنید پدر جوان ها مردم رو درآورید دیگه از بس امروز فردا میکنید نه شغل دارند نه ازدواج کردن نه خونه دارن این ها مشکلات جوان ایرانی هستن هی ا زمون رو کش میدن فردا هم که سن رفت بالا میگن سن بالا هست حتی یک روز این شگردشون هست

    • حسن خیاطی

      لطفا دروغ بس است کمی به فکر بی کاری جوانان. بی چاره. باشید. که. همه اش وعده ... در استخدامها. تبعبذ علنی آشکارا مردم را آزار میدهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج