جاباما
۳۸۳۱۵۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

«پول» وودی آلن را سریال ساز آمازون کرد!

کارگردان محبوب درباره سریالش می‌گوید: «با خودم فکر کردم دو سه هفته طول می‌کشد، فقط تلویزیون است.»

روزنامه بانی فیلم: کارگردان محبوب درباره سریالش می‌گوید: «با خودم فکر کردم دو سه هفته طول می‌کشد، فقط تلویزیون است.»

به نقل از ایندپندنت، فیلم «کافه سوسایتی» تنها پروژه وودی آلن نخواهد بود که امسال پخش می‌شود؛ اواخر همین ماه، سریال ویژه آمازون یعنی «بحران در شش صحنه» استریم می‌شود و نخستین باری خواهد بود که خود آلن از سال ۲۰۱۳ تا به حال بازیگری کرده است.

«پول» وودی آلن را سریال ساز آمازون کرد!

جدیدترین اثر وودی آلن قرار است به صورت کاملا دیجیتالی عرضه شود و خود او چندی پیش گفته بود که حتی نمی‌داند به صورت استریم تماشا کردن این سریال از جانب علاقه‌مندان به چه نحو انجام می‌شود. وودی آلن مدعی شده بود حتی اصطلاح تماشا کردن به صورت استریم را تا قبل از قرارداد با آمازون نشنیده بود.

از دیگر بازیگرانی که در این پروژه حضور دارند می توان به مایلی سایرس، الین می و جان ماگارو اشاره کرد که مسئولیت هدایت گروهی عجیب از بازیگران را بر عهده دارند و تا همینجا بازخوردهای متفاوتی از مردم دریافت کرده‌اند.

اما حتی خود این کارگردان هم اقرار کرده که این پروژه را تنها به این دلیل ساخته که فکر می‌کرده کسب یک «حقوق آسان» خواهد بود و ساختنش نهایت «دو سه هفته» طول خواهد کشید. او گفت: «با خودم فکر کردم دو سه هفته طول می کشد، فقط تلویزیون است و می‌توانم راحت تمامش کنم. اما معلوم شد خیلی سخت‌تر از این حرف‌هاست. مدتی طول کشید. بنابراین، بله البته که ناامیدکننده بود.»

آلن ۸۰ ساله همچنین به این نکته اشاره کرد که شخصا ارتباط بسیار محدود و اندکی با کسانی که در آمازون کار می‌کنند داشته و هرگز از خدمات خرید آن استفاده نکرده است. در توضیح بیشتر آن، او درباره رفتارهای تکنولوژی ستیزانه خود صحبت کرد و همانطور که قبلا هم گفته بود، اضافه کرد که هنوز هم برای نوشتن فیلمنامه هایش از ماشین تایپ استفاده می کند.

این سریال شش اپیزودی است و هر یک از این اپیزود‌ها نیم ساعت به طول می‌انجامد. زمستان ۹۳ اعلام شد که وودی آلن، می‌خواهد برای اولین بار ساخت سریال تلویزیونی را تجربه کند. همان موقع هم خود او با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: نمی‌دانم چه جوری قرار شد این کار را بکنم. هیچ چیزی نمی‌دانم و نمی‌دانم از کجا می‌خواهم شروع کنم. ولی حدس می‌زنم روی پرایس (رئیس بخش فیلم‌سازی آمازون) از کاری که کرده پشیمان شود.

این پروژه فصل جدیدی برای بزرگ‎ترین فروشگاه آنلاین جهان است که مدتی است با آمازون پرایم وارد رقابت پخش اینترنتی فیلم و سریال شده است.

فیلم «کافه سوسایتی» با نقش آفرینی کریستن استوارت و جسی آیزنبرگ از همین حالا در سینماهای بریتانیا شروع به اکران کرده و «بحران در شش صحنه» هم از روز سی ام سپتامبر از طریق آمازون در دسترس کاربران این سایت قرار خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج