۳۸۳۳۹۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دوربین های سونی در گوشی‌های جدید گوگل

گوشی‌های جدید شرکت گوگل که HTC دست به ساخت‌شان زده و پیش‌تر با نام‌های Sailfish و Marlin شناخته می‌شدند و حال با نام‌های Pixel و Pixel XL می‌شناسیم‌شان ظاهرا از دوربین‌های سونی استفاده می‌کنند.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: گوشی‌های جدید شرکت گوگل که HTC دست به ساخت‌شان زده و پیش‌تر با نام‌های Sailfish و Marlin شناخته می‌شدند و حال با نام‌های Pixel و Pixel XL می‌شناسیم‌شان ظاهرا از دوربین‌های سونی استفاده می‌کنند.
دوربین های سونی در گوشی‌های جدید گوگل

همانطور که پیشتر گفتیم گوشی Pixel XL (مارلین سابق) برای دوربین پشتی خود از سنسور Sony IMX378 استفاده می‌کند که از نظر سخت‌افزاری نسبت به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی IMX377 در گوشی نکسوس ۶P و نکسوس ۵X یک پیشرفت نسبتا کوچک محسوب می‌شود. در جلوی گوشی هم به عنوان دوربین سلفی از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی Sony IMX179 استفاده شده، همان سنسوری که دوربین اصلی نکسوس ۵ در سال ۲۰۱۳ بود.

حال طبق آخرین خبرها همان سنسورهای CMOS که گفته می‌شد در گوشی Pixel XL استفاده شده در مدل کوچکتر یعنی Pixel (سیلفیش سابق) هم به کار می‌رود. گوشی‌های گوگل Pixel و Pixel XL قرار است در کنفرانس گوگل در روز ۱۳ مهر عرضه شود.

پیش از این گفته شده بود در بین این دو نکسوس گوشی بزرگتر یعنی مارلین احتمالا صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچ با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۶۵۰ دارد و گوشی کوچکتر یعنی سیلفیش یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ دارد.
هر دوی این گوشی‌ها به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۰ مجهز هستند. پردازش‌گر مرکزی این گوشی‌ها چهارهسته‌ای است و یک پردازنده گرافیکی Adreno 530 هم دارند. طبق این تصاویر جنس این گوشی‌ها از مواد متفاوتی ساخته شده و ظاهرا از یک جنس نیستند. براساس برخی شایعات گوشی بزرگتر فلزی و شیشه‌ای و مدل کوچکتر پلاستیکی خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج