۳۸۳۴۰۴
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

نقش متفاوت شاهرخ خان

شاهرخ خان امضای بازی در فیلمی از آناند ری را امضا کرده و گفته شده او در نقش یک فرد بسیار ریز جثه قرار است ظاهر شود. گفته می شود این فیلم او بسیار جالب و تاثیرگذار خواهد بود و از همین حال می‌توان حدس زد که طرفداران وسیعی داشته باشد. این فیلم قرار است یکی از فیلم‌های بودجه بالای امسال بالیوود باشد و با حدود ۱۵۰ کرور روپیه ساخته می‌شود.

روزنامه بانی فیلم: شاهرخ خان امضای بازی در فیلمی از آناند ری را امضا کرده و گفته شده او در نقش یک فرد بسیار ریز جثه قرار است ظاهر شود. گفته می شود این فیلم او بسیار جالب و تاثیرگذار خواهد بود و از همین حال می‌توان حدس زد که طرفداران وسیعی داشته باشد. این فیلم قرار است یکی از فیلم‌های بودجه بالای امسال بالیوود باشد و با حدود ۱۵۰ کرور روپیه ساخته می‌شود.

نقش متفاوت شاهرخ خان

اعلام شده فیلم ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ راهی سینماها می‌شود و بازار شب کریسمس را هدف گرفته است. اسم این فیلم هنوز تعیین نشده و سازندگان آن اعلام کرده‌اند که به زودی اسم فیلم را نیز اعلام می‌کنند.

با این حال از گوشه و کنار شنیده می شود که اسم «باندهوا» برای فیلم در نظر گرفته شده است. هنوز قطعی نیست که آیا این نامی است که فعلا برای مرحله پیش تولید در نظر گرفته شده یا اسم نهایی فیلم است. در هر حال هواداران شاهرخ خان باید منتظر اعلام اخبار کامل‌تری از این فیلم باشند.

بازیگر مشهور بالیوود که اخیرا از سوی فوربس به عنوان یکی از ۱۰ بازیگر پردرآمد سال معرفی شد ۵۰ ساله است. شاهرخ خان با درآمدی معادل ۳۳ میلیون دلار در یک سال اخیر در کنار داونی جونیور در رتبه هشتم پولدارهای سینمای جهان ایستاد.

او سال ۲۰۱۱ به خاطر فعالیت‌های خیرخواهانه و بشردوستانه‌اش برای تلاش در فراهم‌آوردن امکانات آموزشی برای کودکان از سوی یونسکو به عنوان نخستین فرد هندی موفق به دریافت جایزه «هرم مارنی» یونسکو شد.

او در ژانویه۲۰۱۳ با اکران فیلم اکشن کمدی «چنای اکسپرس» ساخته جدید روهیت شتی درمقابل دیپیکا پادوکن رکوردهای بسیاری راشکست و سومین فیلم پرفروش تاریخ هند شد. فیلم کمدی «سال نو مبارک فرح خان» در سال ۲۰۱۴ هم رکورد پرفروش‌ترین اکران در روز اول را در دست دارد و پنجمین فیلم پرفروش تاریخ هند شده است.

این بازیگر مشهور فیلم «رییس» به کارگردانی راهول نولاکیا را در دست اکران دارد. او در این فیلم با سانی لئونه و نوازالدین صدیقی هم‌بازی شده است. «رییس» داستان پلیس مواد مخدری است که با خشونت و پخش مواد مخدر در گجرات مقابله می‌کند. شاهرخ خان با بازی در نقش رییس عالم، سرکرده یک باند قاچاق است که با پلیس و ماموران آن چالش دارد. این فیلم در ژانر جنایی و اکشن و از معدود آثاری است که شاهرخ خان در آن نقشی منفی بازی می‌کند. این فیلم قرار است ژانویه ۲۰۱۷ اکران شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیت آخر

      خیلی هم عالی آفرین به این هنرمند محبوب عزیز,خیلی دوسدارم فیلم رییس رو ببینم,تیزرش که فوق العاده بود...چغد خوب که یه شاهرخ نامی هم هست آدم فیلمهاش رو ببینه و لذت ببره,اما فیم ( طرفدار , و ویر و زارا) یه چیزه دیگن,شاهکارای شاهرخ خان...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج