اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۳۴۷۷
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

چینی‌ ها هنگام خروج اوباما جبران کردند

آنگونه که رسانه‌ها می‌گویند مقامات چین در صدد جبران کوتاهی‌های صورت‌گرفته در هنگام ورود اوباما به محل برگزاری اجلاس گروه بیست برآمدند و این بار رئیس جمهور آمریکا را با تشریفات کامل بدرقه کردند.

خبرگزاری ایسنا: آنگونه که رسانه‌ها می‌گویند مقامات چین در صدد جبران کوتاهی‌های صورت‌گرفته در هنگام ورود اوباما به محل برگزاری اجلاس گروه بیست برآمدند و این بار رئیس جمهور آمریکا را با تشریفات کامل بدرقه کردند.

رئیس جمهور آمریکا به رغم ورود پرمناقشه اش به شهر هانگژوی چین که در جریان آن مجبور به خروج از پلکان انتهای هواپیمای خود به جای پلکان رسمی فرودگاه و فرش قرمز مربوط به آن شد، به هنگام ترک این شهر با تشریفات و با پلکان مخصوص سوار "ایر فورس وان" شد.

آن طور که گزارش شده، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا به هنگام سوار شدن به هواپیمای مخصوص خود در فرودگاه شهر هانگژو "قدم به روی یک پلکان متحرک بزرگ که نام فرودگاه بین المللی هانگژو روی آن نقش بسته و زیر حفاظ پلکان نور آبی رنگ کار شده بود گذاشت."

سوزان رایس مشاور امنیت ملی اوباما نیز که هنگام ورود به دلیل مشکلاتی نیروهای امنیتی چین برای او پیش آورده بودند به شدت معترض بود، آزادانه در کنار دیگر اعضای تیم اوباما راه می‌رفت و تعدادی از مقامات از جمله سفیر چین در واشنگتن نیز رئیس جمهور آمریکا را به هنگام عزیمت به کشورش مشایعت کردند.

اوباما روز شنبه بعد از فرود هواپیمایش در شهر هانگژو مجبور شد به دلیل عدم تدارک پلکان و فرش قرمز از جانب مقامات چینی، برای خروج از هواپیمایش از پلکان اضطراری تعبیه شده در عقب هواپیما پیاده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      به این میگوین متانت و بزرگی اگر آمریکائیها هم مثل چینی ها بی ادبی و رفتار خلاف شئونات دیپلماتیک را سر لوحه کار خود قرار میدادند چینی ها در بدرقه اوباما به چه کنم برات !! نمی افتادند فراموش نکنبم که آمریکا سالانه پذیرای صدها هیئت دیپلماتیک از کشورهای جهات حتی دشمنانش می باشد ولی هیچ وقت چنین رفتاری با هیچ هیئتی از هر کشوری نمیکند این رفتار چینی ها فقط ادب و فرهنگ آنها را به مردم جهان نشان داد نه روسها و نه چینیها جنبه رفتار دیپلماتیک را ندارند و ابن به همه ثابت شده حتی اگر آمریکا از نظر ما دشمن هم باشد باز هم ننیتوان حقیقت را کتمان کرد!! قابل توحه برادران شعار نویس!!!

    • بدون نام

      اخه چین احمق ...تو که نمیتونی حتی برای چند ساعت رفتار تخقیر امیزتو ادامه بدی وبه غلط کردن میفتی ..چه کاری بود اینقدر خودتو سبک کردی ؟!!!1

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج