۳۸۳۶۳۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

بدل افغانی «بان کی‌ مون»: رژیم گرفتم

بدل افغانستانی دبیرکل سازمان ملل در یک سریال ایرانی به خبرنگار گفت: در تست گریم به‌لحاظ ظاهری شبیه‌ترین فرد به «بان کی مون» بودم اما تصور می‌کردم که این نقش پررنگ‌تر باشد.

خبرگزاری ایسنا: «حبیب محمدی» بدل افغانستانی «بان کی مون» دبیرکل سازمان ملل متحد در سریال ایرانی «علی‌البدل»، به خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم گفت: سالهاست که من در عرصه سینما فعالیت کرده‌ام و تاکنون دوستان ایرانی و افغانستانی خوبی یافته‌ام و از طریق این ارتباطات با «سیروس مقدم» کارگردان ایرانی آشنا شدم.

محمدی افزود: ضبط این سریال ۱۳قسمتی به اتمام رسیده و در مرحله تدوین است که قرار است در نوروز ۹۶ روی آنتن برود.

وی اظهار داشت: برای انتخاب نقش بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد در این سریال، من همراه چند نفر از دوستانم برای تست گریم رفتیم و به‌دلیل شباهت بیشتر مو، صورت و استخوان‌بندی من به بان کی مون، برای بازی این نقش انتخاب شدم اما فقط باید رژیم غذایی می‌گرفتم تا ظاهر صورتم لاغرتر شود.
بدل افغانی «بان کی‌ مون»: رژیم گرفتم

بدل افغانستانی بان کی مون ادامه داد: این سریال در یکی از روستاهای همدان فیلمبرداری می‌شد و آن زمان از طرف دانشگاه تهران به‌همراه تعدادی از دوستانم در جشنواره بین‌المللی همدان دعوت شدیم.

روز اولی که برای تست گریم رفتم با موهای بلند و ریش و سبیل بودم و آنجا همه آنها را کوتاه کردند. زمانی که برگشتم دوستانم مرا نمی‌شناختند و همه تعجب کرده بودند و این برایم جالب بود.

بازیگر مهاجر افغان در خصوص رفتار عوامل برنامه خاطرنشان کرد: برخورد عوامل ایرانی با من مانند سایر دوستان بود زیرا از قبل با دوستان آشنا بودم و از خانواده سینما محسوب می‌شدم.

محمدی تأکید کرد: از نقش بان کی مون راضی هستم، از نوع گریم و خود نقش گرفته تا همکاری خوب بوده است اما از مدت زمان بازی‌ام در سریال رضایت ندارم زیرا تصور می‌کردم این نقش پررنگ‌تر باشد.
بدل افغانی «بان کی‌ مون»: رژیم گرفتم

وی در مورد زمان مهاجرتش به ایران گفت: بین سال‌های ۱۳۵۸ و ۱۳۵۹ وارد ایران شدم تا به امروز ساکن ایران هستم و کارشناسی سینما دارم.

بدل دبیرکل سازمان ملل متحد ضمن ابراز رضایت از خاطره‌هایش در سفرها و تفریحات کاری خود در ایران گفت: در ایران با توجه به توان و رشد فکری خودم پیشرفت کردم و بدترین خاطره‌ام در ایران فوت پدر و مادرم به‌فاصله سه ماه از هم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط کمی چاق هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج