اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۳۷۵۷
۱۷ نظر
۵۰۰۳
۱۷ نظر
۵۰۰۳
پ

محاکمه جوانی که اعضای خانواده‌اش را کشت

پسر کینه‌جو که در جنایتی هولناک پدر و مادر و پدربزرگش را با چاقو کشته بود صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده محاکمه شد. این درحالی بود که اظهارات ضد و نقیض متهم در دادگاه، قضات را در صدور رأی به چالش کشاند.

روزنامه ایران: پسر کینه‌جو که در جنایتی هولناک پدر و مادر و پدربزرگش را با چاقو کشته بود صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده محاکمه شد. این درحالی بود که اظهارات ضد و نقیض متهم در دادگاه، قضات را در صدور رأی به چالش کشاند.

این جنایت خانوادگی شب هشتم آذر سال ۹۳ اتفاق افتاد. آن روز پسر جوانی به پلیس خبر داد که دوستش «میلاد»، پدر و مادر و پدربزرگش را کشته است. بلافاصله نیز مأموران پلیس در صحنه جرم حاضر شدند و میلاد درحالی که قصد داشت اجساد قربانیان را به خودروی پراید خود منتقل کند دستگیر شد.

اجساد مادر خانواده و پدربزرگ ۸۰ ساله در اتاق قرار داشت و با راهنمایی «میلاد» مشخص شد جسد پدرش نیز در صندوق عقب جاسازی شده است.تحقیقات پزشکی قانونی در محل جنایت حکایت از آن داشت که اعضای خانواده در ساعات پایانی شب گذشته و در حالی که همگی در خواب بوده‌اند با ضربات چاقو از پا درآمده‌اند.

دوست میلاد در بازجویی‌ها به پلیس گفت: «شب قبل، میلاد در تماس تلفنی به من گفت خسته شده است و می‌خواهد اعضای خانواده‌اش را به قتل برساند. بعد از شنیدن این حرف آرام‌اش کردم تا اینکه ساعت ۶ صبح میلاد دوباره زنگ زد و با خونسردی اصرار کرد به خانه‌شان بروم تا درباره موضوع مهمی با هم صحبت کنیم.وقتی با نگرانی جلو در خانه‌شان رسیدم، میلاد را دیدم که منتظر من است. او ادعا کرد اعضای خانواده‌اش را به قتل رسانده است و به همین خاطر با هم به کلانتری رفتیم.

«میلاد» که هنوز از جنایت‌هایش احساس پشیمانی نمی‌کرد در بازجویی گفت: از گذشته با پدر ۶۰ ساله و مادر ۵۵ ساله‌ام اختلاف داشتم تا اینکه شب گذشته برای پایان دادن به این اختلاف‌ها تصمیم به قتل‌شان گرفتم.شب حادثه پدربزرگم هم در خانه‌مان میهمان بود. بنابراین منتظر ماندم تا آنها بخوابند. نیمه شب با اطمینان از اینکه خواب هستند با چاقویی به سراغشان رفتم و آنها را یکی پس از دیگری به قتل رساندم.جسد پدرم را به سختی به صندوق عقب خودرو‌ام منتقل کردم. صبح زود به دوست صمیمی‌ام که از اختلاف من و خانواده‌ام خبر داشت زنگ زدم و خواستم به در خانه‌مان بیاید تا درباره موضوع مهمی حرف بزنم که وقتی رسید متوجه قتل‌ها شد.

در دادگاه چه گذشت؟

میلاد صبح دیروز درحالی برای محاکمه از زندان به دادگاه منتقل شد که خواهر، خاله و دایی‌اش برای او تقاضای قصاص کرده بودند.میلاد وقتی پای میز محاکمه ایستاد این بار در شرح ماجرای جنایت منکر اعترافات قبلی‌اش شد.او گفت: «زمانی که به خانه رسیدم و به اتاقم رفتم مدتی با گوشی‌ام در حال ارسال پیامک بودم که با صدای جیغ مادرم از اتاق بیرون رفتم و دیدم پدرم با چاقو بالای سر مادرم ایستاده و با هم در حال مشاجره هستند. با دیدن این صحنه عصبانی شدم و چاقو را گرفتم و به طرفش حمله کردم. او از من فاصله گرفت. در این میان متوجه شدم که پدربزرگ و مادرم کشته شده‌اند.

بنابراین با چاقویی که در دست داشتم پدرم را کشتم!وکیل متهم نیز در دفاع از موکلش گفت: «مصرف ماده مخدر «شیشه» ساعاتی قبل از حادثه موکلم را از حالت عادی خارج کرده بود. به همین خاطر او زمان وقوع قتل حالت طبیعی نداشته است و نباید قصاص شود.این درحالی بود که پزشکی قانونی، سلامت روانی عامل جنایت را تأیید کرده بود. در پایان محاکمه، قضات دادگاه که با انکار متهم در کشتن مادر و پدربزرگش روبه‌رو شده بودند اعلام کردند رسیدگی به پرونده چند روز دیگر ادامه خواهد یافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قوم اعجول معجوله که دلش امد پدر ومادر وپدربزرگش رابکشه وادعای بیگناهی بگنه

    • مینا

      یا خدا خودت کمک مون کن

      احتمالش هست خواهر و خاله و دایی این پسر رضایت بدن و این شخص اعدام نشه ولی یعنی میتونه با خودش و وجدانش کنار بیاد میتونه بازم زندگی کنه بخنده و از زنده بودنش لذت ببره میتونه زن بگیره و بچه ای به دنیا بیاره و اسم خودش رو پدر بذاره ؟

      خیلی دلم میخواست اون آقای مخوف می آمد اینجا و نظر خودش رو راجع به این جنایت می گفت

    • salar

      همش بخاطر تربیت ناصحیح هست
      مصرف انواع ومواد مخدر صنعتی
      آزادی بیش از حد نوجوانان و جوانان!!!!
      متاسفانه ورود فرهنگ غربی به جامعه این تبعات رو داره

    • بدون نام

      یعنی غربیا میرن پدر و مادر و اعضای خانواده شونو میکشن
      بابا بسه ترو خدا چقدر میخواین تقصیر رو گردن این اون بندازن همه بدن ما خوبیم همه دست به دست هم دادن مارو بد کنن
      خیلی فیلمین به خدا

    • میرزا

      در اینگونه اتفاقها اگه حقیقت باشه،!!!اون تحصیل کرده ای که خودشو با سواد و حقوقدان میدونه و اجازه به خودش میده که از این جانی دفاع کنه جرمش کمتر از این قاتل نیست!! امروزه روز برخی ها جرم و جرمها مرتکب میشن ولی پول پرستانی که در بین جامعه به عنوان وکیل از گریز گاه های قانون استفاده کرده و قاتل را به داخل جامعه میاورند! شک نکنید گفتم اگه حقیقی باشه این قاتل حالا با اموالی که از مقتولها برای او بجا مونده که وکیل باعث و بانی اونه حتماً دوباره مرتکب جنایتی میشه! چون این راه را رفته ترس او ریخته و مثل یه کار عادی شده، در این عصر برای قتلهایی مثل این جنایت حتی اون دوست صمیمی که ماجرای سرشب قاتل را گفته اگه سکوت کنه او نیز در آخرت مثل وکیل باید جوابگو باشه!! در جامعه هر شخصی که به ظالم یا قاتل کمک میکنه یا راه آزادی را براش مهیا میکنه اوهم قاتله و این بده بستون دیگه ادامه پیدا میکنه!! همه شما دوستان مطمئن هستم از بنده بهتر میدونید، جرم منافق از کفار بیشتره!! تعریف جرم حتماً ارتکاب نیست گاهی ترک اون جرمه مثلا هر فعل یا ترک فعلی که به موجب آن در قانون فعل جرم است کسی که قاتل را میبنه قتل میکنه، سکوت میکنه هم جرمه، تا زمانی که آدما همه چیز را با پول معاوضه خلاف نکنن این جرمها هست وقتی که داره میگه پدر برزگ پدرومادر کشته شدن دایی و عمه درخواست قصاص کردن یعنی تک فرزند بوده، مسلم قبل از قتل ادعای اموال و سرمایه اینها را تقاضا نموده که قبول نکردن! بعد تصمیم به قتلشون گرفته!! والا این که پدرومادر را کشته باز مانده عمه و کسان تقاضای قصاص کردن! پس کی رفته وکیل جنگنده که بجز با پول زیاد نمیشه، برای او گرفته؟؟؟ خوتان خوب تعمق و فکر کنید؟ اگه حقیقت باشد '!!

    • علی

      واقعا چرا اعدامش نمیکنن. .....این شد زندکی. ..ا..

    • ali

      این چه توجیه مزخرفی است که فرد بواسطه مصرف مواد از حالت عادی خارج و دست به جنایت زده و تقصیری ندارد! این فرد باید اعدام شود و با علم به اینکه مصرف مواد ویرا در انجام جنایت جسور و بی احساس میکند اقدام به مصرف کرده و مهم قصد جنایت است که داشته

    • بی تو

      میرزا مقاله نوشتی یا نظر اگه پسرو بخوادمتنی که نوشتی بخونه میگه ازکرده خودم پشیمونم ولی اعدامم کنید تا اینهمه متن و نخونم

    • مهدی

      میرزا آدرس بده میخوام حضوری ببینمت ..........نکنه تازه لیسانس گرفتی؟

      پاسخ ها

      • مینا

        جواب کامنت بی ادبانه این جناب مهدی رو داده بود ولی طبق معمول برترین ها حذفش کرد

    • بدون نام

      جناب مهدی خیلی داری تند میری مواظب حرف زدنت باش

    • میرزا

      سلام جناب. بی تو. ؛قربون سرت به هیچکه توهین، یا حرف بدی نزده و فقط از وکلایی که بخاطر پول میخوان اینجور جنایات را موجه جلوه بدن گله کردم، همیشه سلامت و سرزنده باشید، ببخشید

    • میرزا

      سلام، مهدی جان برای چی میخوای منو ببینی؟؟..................

    • میرزا

      سلام دوستان گرامی، شما ها شاهد بی ادبی برخی از دوستان نادیده هستید، بنده هم قصد زشت صحبت کردن چاله میدونی ندارم و فقط میخوام شاهد باشید، اصلاً چرا اینگونه نوشته ها را نشر می کند؟؟؟ واقعاً متاسفم

    • عباس از خوزستان شادگان

      به نظرم اگر والدینش بد سرپرست بوده اند کار خوبی کرده دمش گرم پدر و مادری که بچه رو به دنیا میارن بعد زیر بار مسئولیتشون میزنن رو باید کشت ، منم بچه طلاق هستم از 8 سالگی هم بابام رفت ولی تو خانواده ای که اعصابا داغون بود بزرگ شدم بهرحال هیچوقت خانوادمو نمیبخشم و تا آخر عمرم تنفرم از خانوادم باقی خواهد ماند ، بهترین لحظات بچگی منو خراب کردن همش با جنگ و دعوا و لجبازی بامن برخورد کردن و حالا بعضیا میان میگن پدر و مادر مقدسن و خیلی از صفات خوب اونها میگن منکه چیزی ندیدم و بنظرم هم پدر و مادرای ایرانی خیلی رفتارهای بدی و دیکتاتوری مانندی دارند و همیشه دنبال برده ساختن از بچه ها هستن و فکر میکنن این بچه ها یک کالایی در دست آنها هستند و اصلا به استقلال شخصی و فکری آنها احترام نمیگذارند، منم به بعضی از بیسوادایی که تابع سنتهای قدیمی و رفتارهای زننده هستند میگم که هر زوجی که بچه دار بشن که بهشون نمیشه گفت پدر و مادر ! پدر و مادر شدن مساوی با پدری و مادری کردنه و صدها تعهد و مسئولیته که خیلیا انجامش نمیدهند و زیر بار مسئولیتشون میزنن پس یکم به مغزتون فشار بیارید و بفهمید این جوان ممکنه پدر و مادرش چکار کرده بودن بهش که اینطور اونا رو کشته وگرنه بنظرتون آدم مریضه اگر والدینش آدمهای خوبی باشن اونهارو اینطور بکشه که خودش یتیم بشه؟ واقعا کار بسیار شرافتمندانه ای کرده و این میتونه درسی برای بقیه کسانی بشه که بچه هاشون را آزار میدن که بترسن یکروزی بچه ها اینطور ازشون انتقام بگیرن

    • میرزا

      سلام با خسته نباشید به مینا جون که با شهامت تمام از بی ادبان و افرادی که دارای عقده حقارت هستن و بیخودی برای دوستان مزاحمت ایجاد مینمایند قاطعانه می ایستی و جواب دندان شکن میدهی ممنون، از طرفی جناب مهدی اگه مستی تا هوشیارت کنم اگه دیوونه ای بگو تا عاقلت کنم، اصلاً بگو مهدی دختری یا پسر، مردی یازن؟ اگه پسری و جوونی تا بدم کتابت را بخونن و شاید هم تو از زورگیران آسیبی دیده ای که میخوای منو از نزدیک ببینی!!!؟؟؟ ٱخه شک نیست این هم از نفهمی و عقب موندگی همچین حرفی زدی یا مورد تعرض قرار گرفته ای؟؟ چون بنا نیست که دیگران را ببینی، اونی که شنیدی سخت در اشتباهی!! تو اول ادب خود و خانواده چاله میدونی ات را فعلاً درست کن دیدن پیشکش، مسلما از خانواده های نادرست و همچین دهن دیده انتظاری بیش از این نباید داشت، کاش از نزدیک میشد بدم کتابت را درست بخونن تاریخ عمر داری هم چین حرف بی جایی برزبان جاری نکنی، افسوس و صد افسوس!!!

    • میرزا

      جناب مهدی فکر کردی مملکت همچین بی صاحبه؟ بدم از طریق پلیس فتا برابر ماده 25جرائم رایانه‌ای گیرت بیارنهآآ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج