adexo3
۳۸۴۰۸۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

دستگیری ۳۰۰ سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ماموران نیروی انتظامی پس از شناسایی ۱۱۵ پاتوق فروش مواد مخدر نسبت به دستگیری ۳۰۰ سوداگر مرگ اقدام کردند.

خبرگزاری میزان: سردار حسین ساجدی نیا درحاشیه مراسم دستگیری خرده فروشان مواد مخدر گفت: طرح گسترده برخورد با خرده فروشان وتوزیع کنندگان مواد مخدر اجرایی و در این طرح که شب گذشته با حضور نیروهای عملیات پلیس تهران بزرگ آغاز شد مامورین به ۱۱۵ پاتوق فروش مواد مخدر یورش بردند.

وی افزود: دراین طرح ۹ پاتوق مصرف مواد مخدر پلمب و ۳۰۰نفر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به جمع آوری بیش از ۴۵ کیلو انواع مواد مخدر در پاتوق های شناسایی شده خاطر نشان کرد: دربازرسی از مکان‌های توزیع مواد مخدر بیش از ۴۵ کیلو انواع موادمخدر صنعتی و سنتی کشف و شناسایی شد.

ساجدی نیا دستگیری فروشندگان مواد مخدر و توزیع کنندگان مواد را یکی از دغدغه های جدی نیروی انتظامی دانست و اظهار کرد: دستگیری خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر یکی از دغدغه ها و مطالبات اصلی شهروندان است به همین خاطر نیز پلیس تهران بزرگ با اجرای طرح های گسترده در راستای برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان موادمخدر اقدام می کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور آغاز طرح دستگیری فروشندگان مواد مخدر اظهار کرد: به تمامی پلیس‌های تخصصی دستور داده شد تا با هماهنگی مقام قضایی طرح جمع آوری معتادان و خرده فروشان را اغاز کرده واین طرح در بزرگراه ها ، معابر اصلی و مناطق محل تجمع معتادین اجرایی می شود.

وی دستگیری و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر را از جمله اولویت های اصلی پلیس دانست و گفت: پلیس تهران بزرگ از چندین روز قبل ضمن رصد فعالیت مجرمانه فروشندگان مواد مخدر نسبت به شناسایی این افراد اقدام و مکان محل تردد آنها را رصد می کرد.

ساجدی نیا گزارش های مردمی را یکی از اصلی‌ترین دلایل شناسایی مجرمان دانست و بیان کرد: بر اساس گزارش‌های مردمی واصله بسیاری از پاتوق ها را شناسایی کرده و موفق به دستگیری فروشندگان مواد مخدر شدیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با ارائه آماری از عملکرد یگان‌های عملیاتی دررابطه با مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال جاری اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۵ تاکنون ۱۵۵ مرحله طرح برخورد با مواد فروشان و خرده فروشان مواد مخدر را در دستور کار قرار دادیم و در سال جاری میزان دستگیری ‌های ما به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش داشته است.

وی از متلاشی شدن ۳۰ باند قاچاق مواد مخدر و روانگردان خبر داد و اذعان کرد: با متلاشی کردن این ۳۰ باند بیش از ۱۱ تن انواع مواد مخدر روانگردان از قاچاقچیان و خرده فروشان کشف شد که در این زمینه نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۴ درصدی بوده ایم.

ساجدی نیا در پاسخ به این پرسش که از ابتدای سال ۹۵ چه تعداد معتاد متجاهر از سطح شهر تهران جمع آوری شده اند تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۵ تاکنون بیش از ۹ هزار و ۹۰۰ معتاد متجاهر را شناسایی و جمع آوری کرده ایم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با ارائه توصیه ای به شهروندان تاکید کرد: شهروندان تهرانی در صورت مشاهده موارد مجرمانه که هنجارهای اجتماعی را تهدید می کند بلافاصله موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در جریان قرار داده تا در اسرع وقت به این موضوعات رسیدگی شود.

ساجدی نیا در خصوص جمع آوری زنان معتاد و فروشنده مواد مخدر خاطر نشان کرد: در میان افراد جمع آوری شده در طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر بانوانی نیز دستگیر شده اما نمی توان ادعا کرد که تعداد بانوان فروشنده مواد مخدر در سال جاری افزایش یافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      دستتان درد نکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج